2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש
(רדאד ג'בארה)
לאחר שמעברו של צ’אבי פסקואל נפל עקב התנגדותה של זניט סנט פטרסבורג, שהציבה ביי-אאוט גבוה במיוחד עבורו, עודד קטש סיכם כמאמנה החדש של מכבי תל אביב וינסה להחזיר את המועדון לתפארתו אחרי שנים לא טובות. על המועמדות של קטש פורסם ב-ONE.
קטש יחזור לקדנציה שנייה ביד אליהו ויגיע לאחר ששימש כמנהל מקצועי של הפועל גלבוע/גליל בחצי העונה האחרונה, אליה הגיע אחרי שאימן את פנאתינייקוס וזכה עמה בדאבל בעונת 2020/21. אגב, העסקה של הצהובים עם פסקואל נפלה בעקבות סעיף בחוזהו המאפשר למאמן הספרדי לעזוב לקבוצה אחרת רק בעונה הבאה. כמו כן, דשון תומאס שהיה במכבי ת”א בעברו, נמצא ברשימות של המועדון.
כזכור, בחודש פברואר קטש היה אחד המועמדים לאימון הקבוצה, לאחר פיטוריו של יאניס ספרופולוס, אך הצדדים לא הגיעו להבנות. המאמן התחיל את קריירת האימון שלו ב-2004 בהפועל גליל עליון וב-2007, אחרי שהוביל את הקבוצה למקום השני וזכה בתואר מאמן העונה, הגיע למכבי ת”א. אולם, הוא לא הצליח להתאקלם ועזב אחרי כחצי עונה כשבמקומו מונה צביקה שרף.
בהמשך, המאמן בן ה-47 חזר להפועל גלבוע גליל (זכה עמה באליפות ב-2010) ובהמשך אימן גם את הפועל ירושלים (עמה זכה בשני גביעים ב-2019 ו-2020), כשבמקביל אימן את נבחרת ישראל. בנוסף עבר גם בהפועל אילת, הפועל תל אביב ונבחרת העתודה. משרת האימון האחרונה של קטש הייתה בפנאתינייקוס היוונית, אך לאחר שניסה לעצור את התדרדרות הקבוצה ללא הצלחה בעונת שפל, הוא פוטר מהמועדון במדיו כיכב כשחקן. כעת, הוא יצטרך לספק קבלות במדי קבוצה אחרת בה כיכב בעבר כשחקן, בין השנים 1995 ל-1999.
2 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש
(איציק בלניצקי)