2 צפייה בגלריה
גארת סאות'גייט מנחם את מייסון מאונט
גארת סאות'גייט מנחם את מייסון מאונט
גארת סאות'גייט מנחם את מייסון מאונט
(רויטרס)
דבר כזה לא קורה כל יום. נבחרת אנגליה, סגנית אלופת אירופה, ספגה הערב (שלישי) את אחת התבוסות הקשות בתולדותיה, 4:0 להונגריה, שניצחה אותה 0:1 גם במפגש הראשון בין השתיים.
מי שהתנצל בפני האוהדים הבריטים הוא קפטן הנבחרת, הארי קיין, שאמר: “לילה מאוד מאכזב. נלמד מזה ונמשיך בהכנות לטורניר הגדול שלפנינו (המונדיאל). יש לנו זמן טוב להפסקה ונחזור חזקים יותר למה שיבוא. תודה לכם על התמיכה”.
אבל עם כל הכבוד להתנצלות היפה של חלוץ טוטנהאם, צריך להבין בכל זאת עד כמה מה שקרה בממלכה הבריטית נדיר. הנה לכם המספרים מהערב העגום של נבחרת שלושת האריות.
2 צפייה בגלריה
האנגלים מאוכזבים
האנגלים מאוכזבים
האנגלים מאוכזבים
(רויטרס)
הפעם הקודמת שאנגליה הפסידה משחק בית בהפרש של ארבעה שערים הייתה אי שם בשנת 1928, אז חטפה 5:1 מחברתה לאי הבריטי, סקוטלנד, שכמובן היה הפסדה הגדול ביותר בבית.
מי שעמד בשער המפסידה האומללה, היה שוערה של ארסנל, ארון רמסדייל, שהוציא את ארבעת הכדורים מהרשת. שוער התותחנים היה צריך להתמודד עם יותר ניסיונות הבקעה למסגרת במשחק הזה (חמש) מאשר אלו שהתמודד מולם בשני משחקיו הקודמים בנבחרת (ארבע).
ושימו לב לנתון הבא. הנבחרת האחרונה שכבשה רביעייה (או יותר) במשחק חוץ מול נבחרת שלושת האריות, הייתה לא אחרת מאשר הונגריה בעצמה, כשהביסה 3:6 את האנגלים באצטדיון וומבלי ב-1953.