1 צפייה בגלריה
"משחקי הבושה": כותרת הסאן לאחר התבוסה של הנבחרת האנגלית
"משחקי הבושה": כותרת הסאן לאחר התבוסה של הנבחרת האנגלית
"משחקי הבושה": כותרת הסאן לאחר התבוסה של הנבחרת האנגלית
(צילום מסך)
אין דרך להסביר את זה, אבל דווקא באחד הדורות המוכשרים ביותר של נבחרת אנגליה, סגנית אלופת אירופה חוזרת לאכזב. נבחרת שלושת האריות אירחה אמש (שלישי) את הונגריה בוומבלי עם השאיפה לרשום ניצחון בכורה בליגת האומות, אך זה הסתיים בעוד מפלה עם 4:0 ביתי מביש שצריך להדליק למאמן גארת’ סאות’גייט נורת אזהרה לקראת המונדיאל בקטאר הקרב ובא.
בממלכה לא ריחמו על הנבחרת הלאומית ומרגישים שלאחר מספר משחקים מאכזבים, הפעם נחצה קו אדום. ב’סאן’ קטלו את הנבחרת האנגלית כשנכתב בעמוד הראשי: “משחקי הבושה” עם קונוטציה לספר ולסרט “משחקי הרעב”. מדובר במשחק מילים עם המילה הונגריה שהקיצור שלה משמעותו רעב באנגלית, בעוד שהמילה “game” באנגלית שונתה ל”shame”. גם ב’מירור’ לא חסכו בביקורת על שלושת האריות כשנכתב כי ”אנגליה העגומה הוכתה בבית על ידי הונגריה”’, בעוד שגם ב’דיילי מייל’ השתמשו במשחק מילים עוקצני וכתבו ש”אנגליה התאדה” כאשר נעשה השימוש במילה גולאש – מאכל הונגרי מסורתי של בשר מאודה.
גם האוהדים זעמו ולא ריחמו לרגע על המאמן בקריאות “אתה לא יודע מה אתה עושה” לאורך התבוסה הכואבת, כשהתגובות משחקני העבר לא איחרו לבוא. אחת מהן הייתה של פירס מורגן שכתב: “לעזאזל אנגליה, איזו בושה. מה לעזאזל קורה מר סאות’גייט?”. אגדת העבר גארי ליניקר צייץ בציניות: “אני אשאר עם קריקט”, עקב האכזבה מהיכולת של הנבחרת האנגלית בענף הכדורגל.