2 צפייה בגלריה
נטע לביא עם יעקב שחר
נטע לביא עם יעקב שחר
נטע לביא עם יעקב שחר
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
נטע לביא, קפטן מכבי חיפה, אמור להיפגש עם יעקב שחר, נשיא הקבוצה, כדי לדון על עתידו בשורות האלופה. הקשר חתום עד 2023 וכזכור בדצמבר 2020 הירוקים דחתו הצעה של צסק"א מוסקבה שהייתה מוכנה לשלם עבורו כ-1.5 מיליון אירו. בזמנו הקבוצה הייתה במרוץ האליפות ולא הייתה מוכנה לשמוע על שחרורו. לאחר מכן לביא נפצע בעצם השוקית, סבל מחוסר מזל ונעדר ארוכות מהמגרשים.
כאשר חזר העונה לשחק הוא כבר נאבק על מקומו בהרכב, והיה ניתן לראות שהוא לא הכי מרוצה מהמצב שנוצר, כאשר הקבוצה רצה לאליפות נוספת. נראה שבעקבות הפגישה, יחליט הקפטן המוערך על עתידו בקבוצה.
במקביל, עומר אצילי מעורר עניין בקבוצות מחו"ל כאשר במהלך העונה החולפת קיבל הצעה מאלופת סין, שנדונג, שאף הציעה עבור שחקן העונה כ-3 מיליון אירו אך אצילי דחה את ההצעה והחליט להתרכז בזכייה באליפות.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
אצילי גם היה מבוקש בטורקיה, אך הצד הטורקי פחות רלוונטי לאור המצב ואזהרות המטה ללוחמה בטרור על נסיעות ליעד זה. לשחקן יש חוזה לעוד שנתיים בחיפה ונראה שהצדדים עשויים להיפגש לדון על החוזה ועל הארכתו, ואצילי לצד זה יצטרך לקבל החלטה האם הוא מוותר על האפשרות לצאת שוב לחו"ל, או להישאר באלופה ולהתרכז בשאר המשימות שלה.
גורמים בקבוצה הבהירו כי אין להם כוונה להתחיל לאפשר עזיבת שחקנים רבים ולפרק את סגל הקבוצה שבנו לאורך השנים האחרונות והבהירו שזה לא על הפרק מבחינתם. כמו כן, בקבוצה מחכים לשובו של ג’וש כהן מחופשה בארה"ב כדי שהוא יחתום על הארכת החוזה בשנתיים נוספות.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל