1 צפייה בגלריה
פאבלו טורה מוצג בברצלונה
פאבלו טורה מוצג בברצלונה
פאבלו טורה מוצג בברצלונה
(הטוויטר של ברצלונה)
בפברואר 2001, ברצלונה של ריבאלדו, לואיס אנריקה, פטריק קלייברט וגם צ'אבי הצעיר יצאה לביקור באצטדיון אל סרדינרו של ראסינג סנטאנדר. היא חזרה משם עם תבוסה של 4:0 וצ'אבי - היום כבר המאמן של הקטלונים - זוכר היטב גם היום. לפני כן, באמצע שנות ה-90, בארסה של יוהאן קרויף הגיע לאותו אל סרדינרו וגם המשחק הזה הסתיים בהשפלה, הפעם של 5:0 מהדהד. על שני שערים מהחמישייה הזו היו אחראים מאמן הבלאוגרנה העתידי, קיקה סטיין, וגם אסטבן טורה, אביו של פאבלו טורה שחתם אמש בבארסה.
את כל זה צ'אבי זכר היטב והוא גם ניצל את זה כדי לשבור את הקרח בשיחת וידאו עם הקשר הצעיר ואביו. היא נערכה ביוזמתו של מאמן בארסה, שביקש לשוחח עם טורה ג'וניור עוד במהלך המו"מ בין הקטלונים לראסינג סנטאנדר. ב'מונדו דפורטיבו' מספרים שטורה היה קרוב מאוד לחתום בריאל מדריד, אבל השיחה הזו ככל הנראה עשתה את ההבדל - בטח כשהיא מפגישה את הכישרון הצעיר עם אחד מאליליו.
אחרי שצ'אבי הזכיר את מפגשי העבר שבהם ראסינג חגגה על חשבון בארסה, הוא עבר לדבר ישירות על פאבלו טורה. הוא אמר שהפרופיל שלו לא מתאים לריאל ונתן דוגמאות כמו איסקו או דני סבאיוס שלא הגשימו את עצמם עד הסוף במדריד, וגם סיפר שלדעתו טורה נולד כדי לשחק בבארסה לאור הטכניקה והזריזות שלו.
צ'אבי המשיך וניתח את טורה במהלך שיחת הווידאו כשהוא מדבר על יכולתו עם הכדור, ראיית המשחק שלו, הטאץ' הראשון בכדור והיכולת לבעוט בשתי הרגליים. מאמן בארסה בטוח שהכישרון הצעיר יתרגל בצורה נהדרת לעמדת הקשר המרכזי, אבל שגם יש לו את היכולת להצטרף להתקפה, והוא אף ביקש מטורה להמשיך בדרכו.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
"הופתעתי שצ'אבי הכיר אותי כל כך טוב", אמר טורה עצמו אחרי שחתם והוצג אמש בבארסה. פורמלית, הוא אמור להגיע לקבוצת המילואים, אבל יקבל הזדמנות להרשים בטרום העונה עם הקבוצה הראשונה במה שעשוי להזכיר את מה שקרה עם פדרי, וכל זה כשברקע האפשרות המאוד ריאלית שפרנקי דה יונג יימכר למנצ'סטר יונייטד. מה שבטוח, צ'אבי כבר יודע מה יש לו בידיים.