1 צפייה בגלריה
אורליאן טשואמני
אורליאן טשואמני
אורליאן טשואמני
(רויטרס)
בשבועות האחרונים נרשם עוד פרק ביריבות המתמשכת בין ריאל מדריד לפאריס סן ז’רמן. דווקא אחרי שקיליאן אמבפה חרץ את גורלו כמי שנשאר בצרפת, הגיע אורליאן טשואמני שגרם לשתי הקבוצות לרדוף אחריו. בניגוד לחברו, ריאל מדריד היא זו שזכתה בכישרון ממונאקו, אך מסתבר כי בדרך הוא צריך היה לעמוד בפיתוי לא פשוט כלל.
פ.ס.ז’ נכנסה חזק מאוד למשא ומתן דווקא אחרי שריאל הייתה קרובה לצרפו, במה שהעלה שאלות לגבי לאן יבחר השחקן להגיע. גם אמבפה עצמו התגייס למען המשימה וניסה לשכנע ללא הצלחה. בצרפת חושפים מה הייתה ההצעה של פאריס, אשר הגישה על שולחנו של טשואמני 12 מיליון אירו נטו לעונה, סכום גבוה בהרבה מעל מה שריאל מוכנה הייתה לשלם.
על פי הפרסומים, הבלאנקוס ישלמו לצרפתי סכום של בין שישה לשבעה מיליון אירו לעונה בחוזה לשש שנים, כך שהצעת פאריס היא למעשה פי שניים. הדבר מעיד על כך שהקשר הצעיר, כפי שהוא אמר בעצמו, רצה מאוד להגיע לריאל ומבחינתו לא הייתה אופציה אחרת. מסתבר כי בניגוד לחברו, הוא דווקא כן עמד בפיתוי.
כזכור, טשואמני חתם בשבוע שעבר רשמית במדי ריאל בחוזה עד 2028. נשיא אלופת אירופה, פלורנטינו פרס, פתח את הכיס וישלם למונאקו 80 מיליון אירו עבור הקשר הכישרוני בן ה-22. בנוסף, ריאל תשלם עוד 20 מיליון אירו בעסקה שתגיע בסופו של דבר ל-100 מיליון.