3 צפייה בגלריה
פוגבה דוקומנטרי
פוגבה דוקומנטרי
פוגבה דוקומנטרי
(צילום מסך)
פול פוגבה מסתובב בימים אלו כשחקן חופשי שרשאי לחתום בכל מועדון, לאחר שסיים את חוזהו במנצ’סטר יונייטד ובצל הדיווחים הגוברים על חזרה ליובנטוס (וגם כאלו שמעלים את פאריס סן ז’רמן כאופציה), הקשר הצרפתי ישיק מחר את הסדרה הדוקומנטרית שצולמה עליו – 'The Pogmentary'. כבר היום (חמישי) קיבלנו טעימה קטנה, אך מרתקת במיוחד מאחד הפרקים.
הצרפתי בן ה-29 צולם כשהוא מתלונן על הצעות החוזה החדשות של מנצ'סטר יונייטד. בתיעוד היה ניתן לראות את הצרפתי מדבר עם סוכנו המנוח, מינו ראיולה ז”ל, על הצעת החוזה האחרונה של יונייטד ביולי אשתקד. באותה תקופה דווח שהשדים האדומים שלחו שני חוזים בשווי של יותר מ-290,000 ליש"ט בשבוע ולפי דיווחים נוספים בבריטניה הוצעה לו תוספת של 3.5 אחוזים.
"האם מנצ'סטר (יונייטד) הגישה הצעה שנייה?" שאל פוגבה את ראיולה, שענה לו: "כן, הם רוצים שתישאר. מבחינתי, ההצעה לא משקפת את זה. אמרתי להם, 'אם אתם רוצים שהוא יישאר, אל תציעו את ההצעה הזאת'. אני אגרום להם להבין אם הם באמת רוצים להשאיר אותך כדי לבנות סביבך פרויקט. הפעם הם צריכים לפעול אחרת ולשים את הכסף על השולחן".
"הם מבלפים", אמר פוגבה שהמשיך: "איך אתה יכול להגיד לשחקן שאתה ממש רוצה אותו ואז לא להציע לו כלום? אף פעם לא ראיתי דבר כזה". בבריטניה דיווחו שההצעה של יונייטד נותרה על הפרק, אבל פוגבה בחן אפשרויות אחרות ומאז עזב את תאטרון החלומות בהעברה חופשית, בפעם השנייה בקריירה.
3 צפייה בגלריה
מינו ראיולה
מינו ראיולה
מינו ראיולה
(רויטרס)
כזכור, הקשר חזר ב-2016 לקדנציה שנייה במנצ’סטר יונייטד, ששברה בזמנו את שיא ההעברות כשרכשה אותו בקול תרועה ב-105 מיליון אירו מיובנטוס, אך הקמפיין תחת ז’וז’ה מוריניו נכשל והקדנציה המחודשת לא הניבה הישגים או תארים משמעותיים. כעת, הוא נמצא בדרכו הבטוחה בחזרה לגברת הזקנה.
3 צפייה בגלריה
פול פוגבה
פול פוגבה
פול פוגבה
(רויטרס)