3 צפייה בגלריה
האחיות מוניץ עם מדליות הזהב
האחיות מוניץ עם מדליות הזהב
האחיות מוניץ עם מדליות הזהב
(חגי מיכאלי)
התאומות אברינה זה כבר פאסה, לישראל יש גרסה משלה: התאומות דניאלה ומישל מוניץ כבשו את הפודיום לנערות באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית אמש (חמישי) בתל אביב, אחרי שזכו בזהב כפול בגמרים של תרגילי הסרט והכדור.
האחיות דניאלה ומישל, בנות 14 וחצי מפתח תקווה, גדלו תחת המתעמלת לשעבר טורי פילנובסקי באגודת מכבי מקפת פתח תקווה - והוכיחו כי יש עתיד לענף ההתעמלות האמנותית בישראל לאחר שנחשפו לראשונה לקהל הישראלי והפכו לאלופות אירופה.
דניאלה אמרה: “זה היה מרגש. אין לי מילים. היה לי כיף להופיע מול הקהל הישראלי, זו הרגשה אחרת כשזה בארץ”. מישל סיפרה: “הייתה לי צמרמורת כשעליתי על המשטח ובמיוחד כשצעקו את השם שלי באולם. מאוד התרגשתי. אנחנו אולי תאומות, אבל לא ממש דומות. לא תמיד הזהב בא לנו ביחד, אבל כשזה קורה אז זה הרבה יותר כיף”.
3 צפייה בגלריה
מישל מוניץ
מישל מוניץ
מישל מוניץ
(חגי מיכאלי)
המאמנת שלהן, טורי פילנובסקי, סיפרה: “שתיהן מופלאות ואני נורא גאה בהן. אלה היו רגעים מרגשים בשבילי לראות את שתיהן עם הזהב ובכלל באליפות אירופה, אחרי שהופעתי בתחרות הזו ב-2016 בחולון בעצמי כמתעמלת. זו חוויה לכל החיים. אלה שתי אחיות תאומות אבל הן שונות לחלוטין, כי לכל אחת יש את הייחודיות שלה והיתרונות שלה, וזה הכי כיף בעיניי”.
מאמנת העל של הענף, איילת זוסמן, הייתה מרוצה מהתוצאות של אליפות אירופה לנערות וציינה: “המתעמלות הצעירות שלנו ברמה גבוהה מאוד. זכינו במקום הראשון בתחרות המדינתית לג’וניור וזה מראה עד כמה הן איכותיות. דניאלה ומישל עשו הישג הישג אדיר, גם ליאן רונה ואלונה טל פרנקו עשו תרגילים יפים, גם אם לפעמים הן התרגשו. יש להן עוד עתיד. אני שמחה מאוד על פתיחת אליפות אירופה וכבר עכשיו אפשר לומר שיש לנו דור עתיד”.
3 צפייה בגלריה
איילת זוסמן
איילת זוסמן
איילת זוסמן
(שחר גרוס)