2 צפייה בגלריה
סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
ברצלונה לא נמצאת במצב הטוב ביותר שלה מבחינה כלכלית. למעשה, המצב הפיננסי של הקבוצה מונע ממנה לבנות את הסגל בדיוק כפי שצ’אבי היה רוצה. בשלך כך, ז’ואן לאפורטה, נשיא המועדון, הציג אמש בשידור חי בערוץ היוטיוב של הקטלונים שורה של רעיונות שיוכלו לשפר את המצב הכלכלי של בארסה.
בזמן שהנשיא הציג את גישותיו, נראה שאת האוהדים מרחבי העולם זה פחות עניין והם ניצלו את הבמה כדי לתרום כסף לקופת המועדון, וזאת על מנת למזער נזקים ולעזור לסגנית אלופת ספרד להשיג רכש או דווקא להיפטר משחקנים מסוימים. אלא שסיבות העברת הכספים של הקהל ברחבי הגלובוס לא הותירו מקום לספק בנוגע לדעתם על מספר שחקנים במועדון.
לדוגמה, אוהד מהודו, תרם את חלקו עבור “השחרור של סמואל אומטיטי”. אוהד נוסף מפולין, תרם 25 זלוטי (מטבע פולני) עבור “החתמת ז'ול קונדה”, בלמה של סביליה, בעוד ממלזיה נתרמו שלושה אירו תחת השם “אריק טאן האח” בדרישה שפרנקי דה יונג יימכר למנצ’סטר יונייטד.
2 צפייה בגלריה
אריק טאן האח מאוכזב
אריק טאן האח מאוכזב
אריק טאן האח מאוכזב
(רויטרס)
כך או כך, גם בלי סיבת התרומה או שם המשתמש בדמותו של המאמן ההולנדי, תרומותיהם של האוהדים מכל העולם מראים על הערכים שיש לקהל הרחב של הקטלונים כלפי קבוצתם, אותה הם לא שוכחים גם כשנקלעה לצרות.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.