1 צפייה בגלריה
אשר קסו
אשר קסו
אשר קסו
(איגוד הכדורעף)
אחרי הכדורגל והכדורסל - שיתוף פעולה בין איגוד הכדורעף בישראל למקבילו במרוקו קורם עור וגידים. נציגי האיגוד הישראלי יטוסו לרבאט בחודש הבא לחתום על הסכם שיתוף הפעולה בין במדינות.
בזמן השתתפות נבחרות כדורעף החופים בסבב העולמי במרוקו, נציגי איגוד הכדורעף בראשותו של היו”ר אשר קסו יטוסו למרוקו על מנת לחתום על הסכם שיתוף הפעולה, אחרי שהצדדים החלו בהידברות בנושא במהלך מגפת הקורונה ובעקבות היחסים החמים בין המדינות.
הזמנה רשמית לביקור במרוקו נשלחה ליו”ר איגוד הכדורעף אשר קסו על ידי יו”ר האיגוד המרוקאי בוכרה חג’יג’. על הפרק נמצא קיום טורניר משותף, בו ישחקו נבחרות ישראל, מרוקו ועוד מספר מדינות שכנות, בתמיכת הקונפדרציה האפריקאית בכדורעף, כאשר הנשיאה של הכדורעף המרוקאי נושאת גם בתפקיד הנשיאה של ההתאחדות האפריקאית.
יו”ר איגוד הכדורעף, אשר קסו, מסר: “מערכת היחסים עם איגוד הכדורעף המרוקאי החלה במספר מפגשים בתחילת השנה והזמנה למרוקו שנדחתה בגין מגיפת הקורונה. הנשיאה של הכדורעף המרוקאי נושאת גם בתפקיד הנשיאה של ההתאחדות האפריקאית. הנשיאה רואה בקשר עם הכדורעף הישראלי גשר לקשרים בין העמים, על ידי חילופי משלחות ונבחרות של ילדים, נוער ובוגרים. אנו נרגשים ומצפים בכיליון עיניים למפגש ולביסוס הקשרים”.