2 צפייה בגלריה
לינוי אשרם ודינה אברינה
לינוי אשרם ודינה אברינה
לינוי אשרם ודינה אברינה
(רויטרס)
מאמנת העל של ההתעמלות האמנותית ברוסיה, אירה וינר, דיברה על היעדרותה של נבחרתה מאליפות אירופה שנערכת בימים אלה בתל אביב ושלחה לראשונה מסר של פיוס.
נבחרות רוסיה ובלארוס לא הורשו להשתתף באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית, לאחר שמדינותיהן פלשו לאוקראינה ותקפו אותה. המתעמלות האוקראיניות, אגב, הגיעו לישראל במימון מלא של איגוד ההתעמלות הישראלי שנרתם לסייע להן בעת צרה.
כזכור, לאחרונה האיגוד הרוסי תקף את לינוי אשרם והשיפוט בענף על זכייתה של הישראלית במדליית הזהב האולימפית בטוקיו 2020. אלא שכעת, ככל הנראה בעקבות המצב של רוסיה בספורט העולמי, אירה וינר ניסתה לשלוח מסר מרגיע.
2 צפייה בגלריה
לינוי אשרם
לינוי אשרם
לינוי אשרם
(ספי מגריזו)
וינר הפתיעה ואמרה: “אין מדינות שהן לא ידידותיות בספורט. אלו הם גם דבריו של הנשיא ולדימיר פוטין, אסור שיהיו לנו ספורטאים שאינם ידידותיים לאחרים. כל הספורטאים הם חברים. בשלב מסוים כל הספורטאים האחרים יבינו את זה, גם אלה שזועמים ותוקפים אותנו עכשיו. מדובר בילדים שלא מבינים את הסיטואציה ושזה עניין של חינוך”.
לדבריה, “הספורטאים מתכתבים זה עם זה. דינה וארינה אברינה מתכתבות עם לינוי אשרם, שתמכה בהן ועל כך זכתה לביקורת לא מחמיאה בארצה. יש עוד ספורטאים שכותבים הודעות טובות וידידותיות לספורטאים שלנו”.