3 צפייה בגלריה
אלכסנדר דזיקיץ'
אלכסנדר דזיקיץ'
אלכסנדר דזיקיץ'
(אינסטגרם)
דרך חדשה בהפועל ירושלים. כפי שנחשף ב-ONE, הקבוצה מהבירה מינתה את אלכסנדר דזיקיץ’ בן ה-51 למאמנה באופן רשמי, בחוזה לשנתיים הבאות. הסרבי יחליף בתפקיד את יותם הלפרין.
דזיקיץ’ אימן במהלך הקריירה שלו את בודצ'נוסט, אסטודיאנטס הספרדית ופרטיזן בלגרד. כמו כן, בעברו גם היה עוזר מאמן במינסוטה טימברוולבס מהליגה הטובה בעולם. המאמן הסרבי זכה באליפות הליגה האדריאטית ב-2018 עם בודצ'נוסט, הקבוצה שבה הוא סיים את תפקידו בחודש הנוכחי. כמו כן, דזיקיץ' אימן ביורוליג במשך ארבע עונות, בשתי עונות את אולימפיה לובליאנה, עונה בריטאס וילנה ועונה אחת גם עם בודצ'נוסט. 3 מ-4 העונות הללו הסתיימו בפיטורים שלו, בעונת הבכורה שלו עם לובליאנה הוא אמנם לא פוטר, אך גם לא הצליח לעלות שלב.
כזכור, העונה שעברה לא הייתה מוצלחת עבור האדומים, כאשר אורן עמיאל פוטר מתפקידו ובמקומו ירד אל הקיים יותם הלפרין, שחקן העבר והמנהל המקצועי. גם האחרון לא הצליח להוביל את הקבוצה להצלחה עם הדחה כבר בשלב חצי גמר הפלייאוף וכעת המאמן הסרבי ינסה להחזיר את האדומים לקדמת הבמה של הכדורסל הישראלי.
3 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(איציק בלניצקי)
דזיקיץ’ אמר לאחר החתימה: “אני שמח ונרגש להצטרף להפועל ירושלים. יש לי זיכרונות נהדרים מהארגון ובמיוחד מהאוהדים, מהפעם האחרונה שהגעתי לארנה. אני יכול להבטיח שאנחנו נעבוד קשה כקבוצה, עם תשוקה, אומץ ונחישות בדרך להגשמת המטרות המשותפות. נעשה את המיטב כדי להביא את השחקנים שיחלקו את אותה גישה לכדורסל. יאללה הפועל”.
המנכ”ל גיא הראל אמר: “חיפשנו מאמן ברמה גבוהה. ברגע שיצאה ההודעה מבודוצ'נוסט, פעלנו באותו רגע ואלכס קיבל טלפון באותו יום. מדובר במאמן שהרקורד שלו מדבר בעד עצמו. אלכס ינק את יסודות הכדורסל שלו גם מהמנטליות הסרבית הקשוחה וגם מהתקופה שלו ב-NBA. הוא מאמן יסודי, מנוסה מאוד, שזכה בתארים לכל אורך הקריירה שלו, וכזה ששחקנים אוהבים לשחק בשבילו. אני בטוח שהחיבור איתו יהיה מוצלח מכל הבחינות. עכשיו הזמן לעבוד”.
3 צפייה בגלריה
אלכסנדר דזיקיץ'
אלכסנדר דזיקיץ'
אלכסנדר דזיקיץ'
(אינסטגרם)