1 צפייה בגלריה
חגיגה ברזילאית במיאמי
חגיגה ברזילאית במיאמי
חגיגה ברזילאית במיאמי
(אינסטגרם)
רונאלדיניו, ריבאלדו, רוברטו קרלוס, קאפו, חריסטו סטויצ'קוב, איבן סמוראנו, רנה היגיטה, קרלוס ולדראמה, ויניסיוס, רדאמל פלקאו, ארתורו וידאל, רפא מארקס, פאולו דיבאלה ואפילו סטיב נאש. המשותף לכולם? הם עלו הלילה (בין שבת לראשון) על הדשא במיאמי למשחק צדקה שכלל רשימת כוכבים באמת אינסופית מהעבר וההווה. בסופה החברים של רוברטו קרלוס ניצחה 10:12 את אלה של רונאלדיניו, אבל התוצאה הייתה הדבר הכי פחות חשוב.
האירוע החגיגי כונה "המשחק היפה" והוא באמת היה כזה כשעל הדשא נראו לא מעט רגעים שהזכירו ניצוצות מפעם - וגם מהעונה החולפת. אחד כזה הוא ויניסיוס שגנב את ההצגה אחרי ששיחק בקבוצה של רונאלדיניו במחצית הראשונה ואז עבר לזו של רוברטו קרלוס. בין לבין הוא הספיק לכבוש ולבדל לדיבאלה.
הקבוצה של רוברטו קרלוס הובילה 5:8 על זו של רונאלדיניו במחצית כשחברם לשעבר לנבחרת ברזיל, קאפו, הראה שהוא עדיין יכול להצטרף להתקפה מצד ימין בדיוק כמו פעם. וכל זה בגיל 52, כן? בין לבין, גם פלקאו הצטרף לחגיגה עם שער אחרי בישול של נאני.
פתיחת המחצית השנייה התעכבה בכמה דקות אחרי שלא מעט אוהדים ירדו לדשא כדי להצטלם עם הכוכבים, שהיו צריכים לסייע לכוחות האבטחה בהחזרת הקהל ליציעים. אגב, החוקים השתנו מעט ואפשר היה לראות 15 שחקנים בכל קבוצה. עם כמות כזו של כוכבים, אפשר גם להבין למה.
מלך הבישולים ישאר בלה ליגה? צפו בביצועים