1 צפייה בגלריה
ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו
(רדאד ג'בארה)
ליגת 3 על 3 של אייס קיוב (ביג 3) יצאה לדרך הלילה (בין שבת לראשון) עם שלושה משחקים מסקרנים: טריפלטס של ג’רמי פארגו גברו 45:51 על טרילוג’י, ת’ריס קומפני ניצחו 47:50 את ביוואק והאדאד מונסטרס נחלו הפסד 53:50 לגאוסט בולרס.
הליגה מורכבת מטבלה אחת שבה משחקות 12 קבוצות עם מגוון שחקני עבר והווה מה-NBA בין היתר ועם חוקים שונים מהכדורסל הידוע של חמישה שחקנים מקבוצה אחת על חמישה שחקני יריבה: הקבוצות משחקות על חצי מגרש ובכל קבוצה עולים על הפרקט שלושה שחקנים בלבד, לאחר קליעת סל על הקבוצה היריבה לצאת מקשת השלוש אך במידה והכדור רק נגע בטבעת, הראשון להגיע לכדור יכול לקלוע מיד לאחר מכן. בנוסף, הקבוצה הראשונה שקולעת 50+ נקודות מנצחת, בתנאי שיש פער של שתי נקודות לפחות.
בחזרה למשחקים. הליגה נפתחה עם הניצחון של טריפלטס על טרילוגי. ג’ו ג’ונסון (30 נקודות) ואקס מכבי תל אביב, ג’רמי פארגו (16 נק’) להטו במדי קבוצתם שלא התקשתה במחזור הפתיחה. מן העבר השני, ג’יימס ווייט (21 נק’) ואייזאה בריסקו (20 נק’) ניסו לקרב את קבוצתם לניצחון, אך זה לא הספיק. במשחק השני, מיכאל ביסלי (26 נק’) בשיתוף פעולה עם כלל הסגל של ת’ריס קומפני גברו על טרילוגי’, שנשענה בעיקר על ג’ראלד גרין (26 נק’) וקורי בריוור (16 נק’).
המשחק שנעל את משחקי הלילה היה הניצחון הדרמטי של הגאוסט בולרס על האדרד מונסטרס. מייק טיילור (18 נק’), כריס ג’ונסון (13 נק’) וג’רמיין טיילור (11 נק’) עשו את ההבדל אצל הבולרס, שמנגד עמדה קבוצה עיקשת שלחצה עד הסוף בזכות קווין מרפי (28 נק’ ותשעה ריבאונדים) ורשאד לואיס (18 נק’ ושמונה ריב’), אך זה לא הספיק כאמור לניצחון והקבוצה פתחה את המפעל עם הפסד.