1 צפייה בגלריה
טל בן חיים
טל בן חיים
טל בן חיים
(רדאד ג'בארה)
העברה מפתיעה בכדורגל הישראלי: דני עמוס חתם היום (ראשון) באופן רשמי במכבי פתח תקווה. זאת אחרי שנפרד ממכבי נתניה בשל קשיים במשא ומתן. השוער הוותיק (35) ישחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית.
כאמור, איתמר ניצן אמור לחתום בקרוב במכבי נתניה ובינתיים עמוס כבר מצא את היעד החדש שלו. כזכור, אריק ינקו שעמד בשער המלאבסים נפרד מהקבוצה וחתם במכבי בני ריינה. נתניה נפרדה מעמוס: “כל סיום הוא התחלה חדשה. אנחנו נפרדים היום מדני עמוס, שוער הקבוצה בחמש השנים האחרונות. מעבר להיותו שוער ברמות הגבוהות ביותר, אישיותו הותירה רושם אדיר - מעורבותו בפעילויות החברתיות ובקהילה, היא דוגמה ומופת לספורטאי, שלפני הכל הוא בן אדם יוצא דופן בעולם הכדורגל בישראל. תודה דני”.
כמו כן, עוד עסקה מסקרנת נרקמת. במידה שוולאדן איביץ’ לא ירצה את טל בן חיים בקבוצה ובכך השחקן יעזוב, הוא יחתום לשנתיים במכבי פתח תקווה, הקבוצה בה שיחק במחלקת הנוער ורשם שש שנים בבוגרת בטרם עבר להפועל ת”א ב-2012.
בתוך כך, ל-ONE נודע כי מי שחתם במכבי פ”ת הוא דולב אזולאי. הבלם ששיחק בעונה החולפת בהפועל נוף הגליל וקודם לכן במכבי נתניה, יחבור בקרוב גם הוא למלאבסים בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, כשהמטרה העליונה של הקבוצה היא לשוב לליגת העל בתום עונה אחת.