3 צפייה בגלריה
אופיר חיים וצוות האימון
אופיר חיים וצוות האימון
אופיר חיים וצוות האימון
(Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)
נכון, היה מצופה מנבחרת הנוער להחזיק עוד דקה ולצאת עם ניצחון במשחק הפתיחה שלה ביורו עד גיל 19, אבל באותה נשימה צריך להגיד שמדובר באחת הנבחרות הכי מלהיבות שראינו בשנים האחרונות. הערב (ראשון), החבורה של אופיר חיים יצאה רק עם 2:2 לאחר שספגה גול בדקה ה-93 מול סרביה, אך היכולת הטובה שהציגה לבטח מהווה הצהרות כוונות להמשך הקמפיין.
מאמן הנבחרת, אופיר חיים, שיתף בסיום: “זה מצחיק להגיד את זה – ברור שאני מאוכזב מהתוצאה, אבל אני חושב שיכולנו לשחק הרבה יותר טוב. אני קצת מאוכזב מהתוצאה, לכשעצמו זה נשמע לא נורמלי כי שיחקנו נגד נבחרת סרביה ואתם רואים כמה הם איכותיים וקצביים אבל אני חושב שיכולנו לשחק הרבה יותר טוב היום. היה טיפה לחץ והתרגשות אבל אני מאוכזב מהתוצאה. זה לא קל אבל יש לנו משחק עוד שלושה ימים וצריכים להרים לשחקנים, להכין אותם למשחק ולבוא ולנצח את אוסטריה”.
עוד הוסיף חיים על הרמה הגבוהה: “אני חושב שהרמות הן מאוד גבוהות. כן, היינו יותר טובים מהסרבים אבל זה לא הספיק לנו לניצחון. הדברים המהותיים שעשו פה את ההבדל זה הכדור השני, החזרה לעמדות – דבר שלא עשינו מספיק טוב. זה היה בעוכרינו. הם הגיעו ביותר מדי קלות לרחבה שלנו, אבל בסופו של דבר אנחנו יוצאים מאוכזבים. סופגים בדקה ה-90 נגד סרביה – זה אומר שאנחנו במצב טוב. גם בשלב העלית פתחנו מול הונגריה ב-0:0 ואז ניצחנו את טורקיה ואת סקוטלנד. אנחנו צריכים לנצח את המשחק הבא כדי להעפיל לעוד שלב או להגיע בכלל לשישייה הראשונה”.
על ההכנות לקראת יום רביעי אמר המאמן: “אני לא מחפש תירוצים לכישלון אלא סיבות להצלחה. לא אתרץ על עייפות או שאוסקר (גלוך) היה בחוץ. היינו צריכים לגמור את המשחק הזה בדקה ה-90 בשתי הזדמנויות. יציאה טובה קדימה והמשחק הזה נגמר, אבל עם כל האכזבה אני לוקח גם הרבה דברים טובים. שיחקנו טוב, אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב”.
3 צפייה בגלריה
שחקני סרביה חוגגים
שחקני סרביה חוגגים
שחקני סרביה חוגגים
(Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)
קפטן נבחרת הנוער, איליי מדמון, הוסיף: “התחלנו את המשחק טוב עם דקות מאוד טובות שלנו. הם הבקיעו גול ממצב נייח שלנו, אבל נשארנו במשחק, השוונו ונשארו במומנטום הטוב כל המחצית. יכולנו לתת עוד גול, אבל ירדנו למחצית ב-1:1. התחלנו את המחצית השנייה פחות טוב, אבל הצלחנו להתעלות עם כמה חילופים טובים. עשינו את ה-1:2 ובסוף טיפה עייפות ונאיביות הובילו ל-2:2, אבל הראש כבר באוסטריה. מה שהיה נגמר ושלוש נקודות באוסטריה זה מה שמעניין אותנו עכשיו. גם לפני המשחק הזה ידענו מה אנחנו שווים. באנו בביטחון שיא והוכחנו שאנחנו לא נופלים מאף נבחרת. למדנו את סרביה, ראינו שאנחנו לא פחות טובים מהם וככה זה גם היה על המגרש. אנחנו ממשיכים עם הביטחון שלנו בראש מורם לקראת אוסטריה”.
3 צפייה בגלריה
איליי מדמון ונהוראי יפרח מול מוטיקה
איליי מדמון ונהוראי יפרח מול מוטיקה
איליי מדמון ונהוראי יפרח מול מוטיקה
(Seb Day - UEFA via Sportsfile)