3 צפייה בגלריה
מביט מהצד. אוסקר עם ג'ורדי
מביט מהצד. אוסקר עם ג'ורדי
מביט מהצד. אוסקר עם ג'ורדי
(יניב גונן)
אוסקר גארסיה יודע דבר או שניים על ג'ורדי קרויף. ובזמן שמאמן ריימס משקיף מהצד על מה שקורה בקבוצתם לשעבר, ברצלונה, ההולנדי הוא חלק מהפרוייקט של ז'ואן לאפורטה וצ'אבי. "הוא גאה מאוד שיש לו את האפשרות לעזור לבארסה ואני בטוח שידע שלו יסייע לשנות את המצב", אמר אוסקר בראיון לעיתון 'ספורט' הקטלוני.
ג'ורדי משמש כיועץ של לאפורטה - תפקיד שמילא אביו יוהאן בקדנציה הראשונה של נשיא ברצלונה בין 2003 ל-2010. "יש לו ניסיון עשיר במספר תפקידים ובמועדונים שונים וזה יעזור לו", הוסיף המאמן שהוביל את מכבי ת"א לאליפות בעונת 2012/13. אותו ניסיון שאוסקר דיבר עליו נוגע, בין היתר, כמובן לעבר של ג'ורדי אצל הצהובים כששימש כמנהל ספורטיבי וגם כמאמן.
כידוע, אוסקר הגיע למכבי ת"א אחרי שאימן את קבוצת הנוער של בארסה, שם הדריך שחקנים כמו ראפיניה וג'רארד דאולופאו. הוא לא זכה לאמן את קבוצת המילואים של הקטלונים, שלא לדבר על הקבוצה הראשונה. אז מה עם קאמבק? "בארסה זה הבית שלי וכולם יודעים את זה, אבל יש לה מאמן נהדר ובכדורגל אי אפשר לחשוב על הטווח הארוך", אומר אוסקר, "אם יום אחד האפשרות תגיע, ברור שזה משהו ייחודי, אבל אני לא חושב על זה כרגע".
3 צפייה בגלריה
"אם האפשרות תגיע, זה משהו ייחודי". אוסקר עם ג'ורדי
"אם האפשרות תגיע, זה משהו ייחודי". אוסקר עם ג'ורדי
"אם האפשרות תגיע, זה משהו ייחודי". אוסקר עם ג'ורדי
(משה חרמון)
מאמן ריימס דיבר במהלך הראיון גם על צ'אבי: "האם הוא המאמן האידאלי לבארסה? מעטים מכירים את המועדון יותר טוב ממנו. הידע הזה על לה מאסיה, הסביבה במועדון, השחקנים וכל זה - יש לו הרבה ערך. זה ששנינו קרויפיסטים? זה טבעי כי שנינו עברנו הרבה בבארסה. הפכתי למאמן הודות ליוהאן ולמרות שהכדורגל השתנה הרבה, הוא נתן לי את הבסיס שממשיך להדריך אותי".
אוסקר דיבר גם על הצעירים של בארסה: "גאבי? הוא הוכיח אופי, אבל זה עדיין תהליך וכשמהמרים על צעירים, צריך להיות מוכנים לזה שלפעמים הם לא יהיו בתקופה טובה. בנוגע לאנסו פאטי, אין ויכוח על החוש שלו לשערים. הוא הראה שהוא צריך מעט מאוד זמן כדי לכבוש".
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(La Liga)
בהמשך מאמן ריימס דיבר גם על יריביו מהליגה הצרפתית: "אמבפה? בכל ליגה חשוב שהשחקנים הטובים ביותר שלה יישארו, אלה חדשות טובות שהוא ומסי נשארו עוד עונה. השנה הראשונה של מסי הייתה של התאקלמות, אני בטוח שנראה אותו ביכולתו הרגילה".