1 צפייה בגלריה
גלעד קצב ואיתמר ניצן
גלעד קצב ואיתמר ניצן
גלעד קצב ואיתמר ניצן
(פרטי)
עכשיו זה רשמי: שוער בית”ר ירושלים איתמר ניצן, סיים היום (שני) סופית את דרכו במועדון מהבירה וחתם לשנתיים במכבי נתניה בעזרת סוכנו גלעד קצב, כפי שנחשף ב-ONE. על פי התכנון, בית”ר אמורה לפצות את השחקן.
לאחר החתימה בנתניה, שיתף השוער: "אני שמח על ההצטרפות למכבי נתניה, חדור מוטיבציה לעזור לקבוצה להצליח במשימות שלה העונה ומחכה לאווירה החמה באצטדיון". לפני המעבר ליהלומים, ניצן נפרד מהמועדון מהבירה: "היכולת של שחקן להתחבר למועדון היא לאו דווקא איזו נשיקה זמנית של סמל שמתחלף לאורך הקריירה, אלא ההבנה מה הוא הערך של אותו סמל עבור כל האנשים שקשורים אליו. בכל שנותיי בבית״ר שיחקתי עם הידיעה הזו”.
עוד הוסיף ניצן: “אני שמח אם הצלחתי לתת השראה למישהו ומצטער אם לא. תודה לכל מי שתמך ואהב, תודה לכל מי שאהב פחות, כולכם הפכתם אותי לספורטאי ואדם טוב יותר. אבל מעל הכל אני רוצה להודות למועדון הענק הזה שנתן לי את הזכות להיות חלק קטן מההיסטוריה המפוארת שלו, הרגעים האלה ילכו איתי לנצח. תודה".
גם בבית”ר נפרדו מניצן, כאשר כתבו: “מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים נפרד היום מאחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה בשנים האחרונות. איתמר היווה ציר מרכזי הן במועדון והן בחדר ההלבשה, נתן את כולו למען הסמל והקבוצה. אנו מודים לאיתמר על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך!”.