1 צפייה בגלריה
מוחמד אבו ניל חוגג
מוחמד אבו ניל חוגג
מוחמד אבו ניל חוגג
(חגי מיכאלי)
מכבי בני ריינה, העולה החדשה, לא מפסיקה להתחזק לקראת עונת הבכורה שלה בליגת העל, ולאחר שהחתימה שחקנים בכירים ששיחקו בליגה הראשונה, הגיע תורה להתחזק גם בגזרת הזרים כשהודיעה הערב (שני) על החתמתו של הבלם הפורטוגלי ממאדו סאמבא (סאמבינהא), שמגיע מאולימפיאקוס ניקוסיה הקפריסאית. קודם לכן, שוער הקבוצה בעונה החולפת, מוחמד אבו ניל, האריך את חוזהו במועדון.
סאמבא בן ה-29 שיחק בשלושת העונות האחרונות במדי אוליפיאקוס ניקוסיה, שסיימה את העונה החולפת במקום התשיעי (המקום השלישי בפלייאוף התחתון) כשרשם 28 הופעות, כבש שער בודד וצבר 2,317 דקות. הפורטוגלי מתנשא לגובה של 185 ס”מ ורגלו הימנית היא הדומיננטית. בעברו, ערך בסך הכל 84 הופעות בליגה הפורטוגלית השנייה במדי דזמברו, ספורטינג קובילהה ובקבוצת המילואים של ספורטינג ליסבון. בנוסף, רשם קדנציה בליגה ההודית הראשונה אצל נורת’איסט יונייטד עם 14 הופעות (צבר 1,216 דקות בעונת 2017/18).
כזכור, מסע הרכש של המועדון הצפוני החל עם החתמתם של אריק ינקו ואזולאי החלוץ מהפועל תל אביב, והמשיך כאמור עם ברסקי מהפועל ירושלים, עלאא ג’אפר ואחמד עאבד, וכאמור השוער שהרשים בעונה האחרונה בליגה הלאומית, יזכה ללבוש את אפודת השוער גם העונה כשיתחרה עם ינקו על מקומו בין קורות השער.