3 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
(רדאד ג'בארה)
סוף הסיפור של חוסה רודריגס במכבי חיפה? נראה שכן. הספרדי בן ה-27 שהגיע לכרמל לפני שנתיים, כבר היה נראה תקופה ארוכה כמי שעם רגל וחצי מחוץ למועדון והתכתבות האחרונה שלו היום (שני) באינסטגרם מעידה על כך שכנראה מדובר בסוף הסיפור.
רודריגס העלה סטורי לחשבון האינסטגרם האישי שלו, עליו הגיב אוהד: “הגיע הזמן להיפרד?”, ועליו הגיב הקשר: “כן ידידי”. בנוסף, המגן החליף את תמונת הפרופיל שלו שהייתה במדי אלופת המדינה.
בנוסף, הירוקים הודיעו גם על עזיבתו של מיקאל אלפונס לאחר חצי עונה בלבד בקבוצה. גל אלברמן נפרד מהמגן: "מודים למיקאל על חצי עונה מדהימה. מיקאל הצטרף לקבוצה בשלב מאוד מאוחר, התאקלם במהרה והפך לחלק משמעותי בהצלחות הקבוצה בעונה האחרונה. אנו רוצים לאחל למיקאל הצלחה מרובה בהמשך דרכו ולומר שתמיד יהיה חלק מהמשפחה הירוקה".
3 צפייה בגלריה
מיקאל אלפונס
מיקאל אלפונס
מיקאל אלפונס
(רדאד ג'בארה)
ומאלו שעוזבים לאחד שנשאר. אחרי שהחתימה את המגן הימני השבדי דניאל סונדגרן, גם רמי גרשון הגיע לאימון הקבוצה והאריך את החוזה שלו בעונה נוספת. הבלם בן ה-33 הגיע לכרמל בתחילת עונת 2017/18 מגנט הבלגית סך הכל רשם 91 הופעות בירוק בהן כבש שער אחד. “אני מאושר להמשיך בבית ורוצה לעזור לקבוצה להשיג את המטרות", אמר הבלם. אלברמן הוסיף: "שמחים על הארכת חוזהו של גרשון. רמי היה חלק משמעותי בהצלחת הקבוצה בשנתיים האחרונות וככזה אנו רואים בו גם בעונה הבאה”.
3 צפייה בגלריה
רמי גרשון
רמי גרשון
רמי גרשון
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)