3 צפייה בגלריה
דני עמוס
דני עמוס
דני עמוס
(שחר גרוס)
לאחר חמש שנים בהן עמד בין הקורות של מכבי נתניה, הקדנציה של דני עמוס בשורות היהלומים הגיעה לסיומה. הערב (שני), לאחר שהספיק לחתום במכבי פתח תקווה ושאיתמר ניצן הוכרז רשמית כמחליפו, סגר השוער את תקופתו אצל הצהובים-שחורים ולא שכח לבקר מעט את התנהלות ויחס המועדון כלפיו בפוסט פרידה מהאוהדים.
“לפני כל התודות והברכות, חשוב לשים את הדברים על דיוקם. עצוב לי מאוד שתקופה כזאת משמעותית בחיי נגמרה כמו שהיא נגמרה. לאחר שסיכמנו את הדברים בצד המקצועי, לא היה לי ספק שאמשיך ובאותו הזמן ויתרתי על הצעות והרבה כסף כדי להיות בנתניה”, פתח עמוס.
השוער המשיך להתייחס בדבריו לסוגיה הכספית: “גם לאורך כל תקופת המשא ומתן רציתי בכל ליבי שנמצא את הדרך להגיע לעמק השווה. לבסוף גם כאשר כבר התפשרתי על המון דברים רק כדי להיות חלק מהמועדון שאני אוהב כל כך, נעשו דברים שלא האמנתי שיעשו ברמות האלו או בכלל בין אדם לחברו. אבל כל זה נגמר ומאחורי ולפני תקופה חדשה ומאתגרת”.
3 צפייה בגלריה
דני עמוס
דני עמוס
דני עמוס
(רדאד ג'בארה)
עמוס לא שכח להודות למועדון בו רשם את אחת התקופות היפות בקריירה שלו כשכתב: “אז רגע לפני שמתחילה לה עונה חדשה בדרך חדשה, אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מהאנשים במועדון שעבדו ושיחקו ביחד איתי במשך 5 העונות האחרונות, בהן החזרנו את נתניה למקום הראוי לה בחלק העליון של ליגת העל. נהניתי מאוד מכולם. הפכתם לחלק משמעותי בחיי. אני מעריך ומעריץ כל אחד מכם על ההשקעה והנתינה של אנשי הצללים במשרדים, לכל הצוותים המקצועיים שלימדו אותי המון תמכו תמיד והיו שם לכל דבר ובכל שעה”.
עמוס המשיך בתודות לחבריו: “לשחקנים ולשוערים מהראשון ועד לאחרון שלימדו אותי מה היא אחווה מקצוענות ואהבה אמיתית. לקהל היקר והמדהים של נתניה שלימד אותי את כל מנעד הרגשות שקיים בנפשו של האדם. שעזרו לי לפרוח ועזרו לי למצוא את האדם שבתוכי”.
השוער בן ה-35 סיים בנימה מרגשת: “תודה לכולם על הכל! על ההודעות, השיחות, ההזמנות, הקללות, השירים והתמיכה הבלתי נגמרת בכל מצב. מאחל למועדון הכדורגל מכבי נתניה המון בהצלחה בהמשך הדרך. אין שחקן שהוא גדול מהמועדון אבל יש מועדונים שיישארו בלב השחקן תמיד. אני מאמין שאנחנו עוד ניפגש בהמשך. תודה לכל האוהדים והאוהדות, אני אוהב אתכם”.
3 צפייה בגלריה
דני עמוס
דני עמוס
דני עמוס
(עמרי שטיין)