2 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה חוגג
ניקיטה רוקאביצה חוגג
ניקיטה רוקאביצה חוגג
(עמרי שטיין)
הקאמבק של ניקיטה רוקאביצה למכבי חיפה צפוי להפוך מחר (רביעי) לרשמי, כאשר החלוץ יחתום על חוזה לעונה אחת בשורות האלופה ובכך ישוב לכרמל אחרי עונה אחת בהפועל באר שבע. רוקאביצה צפוי להרוויח כ-170 אלף אירו לעונה, לא כולל בונוסים, איתם יוכל להגיע לכ-200 אלף. בחיפה לא כולם היו שלמים עם החזרתו של האוסטרלי, אך ברק בכר, שרצה אותו מאוד, לחץ לצרפו ולבסוף הוחלט ללכת עם רצון המאמן.
לפני החתימה במכבי חיפה רצו להיות בטוחים שהחלוץ מודע לגבי התפקיד המיועד לו כשחקן משלים ולכן המאמן ברק בכר שוחח עמו. "אין לי בעיה להיות בהתחלה חלוץ שלישי”, אמר רוקאביצה בשיחה. הוא יודע שהוא כבר לא חוזר ככינור ראשון, אם כי בשיחות הוא נשמע אומר שהוא בטוח שמהר מאוד הוא יתפוס מקום בהרכב של הירוקים.
במקביל, אחרי הימים האחרונים בקבוצה יורדים מהאפשרות לצרף את הבלם חאתם עבד אלחמיד, לאחר שהבינו כי אלונה ברקת והפועל באר שבע לא ימהרו לשחרר אותו. בקבוצה לא מתכוונים להיכנס לעימות וגם לא שלמים עם צירופו מסיבות נוספות.
2 צפייה בגלריה
חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד
(עמרי שטיין)
לגבי החלוץ פרנטזי פיירו, שמתנהל מו”מ לגביו, הירוקים אף מוכנים לשלם כ-1.8 מיליון אירו לאור ההבנה שהוא יכול להוות מכונת שערים בליגת העל. עם זאת, לעת עתה השחקן עצמו בוחן אלטרנטיבות נוספות חוץ מחיפה, ככה שבקבוצה בודקים עוד אופציות להתקפה. בסך הכול הקבוצה במצב לא רע מבחינת סגל השחקנים, כאשר בשלב זה היא צריכה חלוץ נוסף, מגן ואולי עוד שחקן אחד כדי להשלים את הסגל עם חיזוק נקודתי.