2 צפייה בגלריה
יאן יוסופוב באימון אוסטריה וינה
יאן יוסופוב באימון אוסטריה וינה
יאן יוסופוב באימון אוסטריה וינה
(מערכת ONE)
לא בכל יום אנחנו מקבלים נער ישראלי בן 16 שיוצא לשחק כדורגל ברמות הגבוהות של אירופה. זה בדיוק מה שעשה יאן יוספוב כשהחל להתאמן עם ראפיד וינה, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE. באוסטריה לא נותרו אדישים למעברו האפשרי של הכישרון הישראלי למועדון הפאר בגיל כל כך צעיר ובכלי התקשורת המקומיים סיקרו היום (שלישי) את ההתרשמות שהחל יוסופוב בקבוצה.
באחד האתרים נכתב כי המנהל הספורטיבי זוראן בארישיץ' פועל לפיתוח “מניות עתידיות מעניינות עבור תשתית המועדון” וש”עם תכשיט התקפי צעיר מאוד מישראל, צריך להכתיר את המאמץ הזה כהצלחה”. עוד נכתב באותו כלי תקשורת כי “ראפיד וינה כנראה על סף הנחתת רכש אמיתי. שחקן הכנף הישראלי בן ה-16, יאן יוסופוב, כבר נמצא עם יועצו במרכז האימונים. יאן יוסופוב נמצא כעת בווינה עם סוכנו, הישראלי הבינלאומי לשעבר, טל בן חיים.
באתר אחר נכתב: “יוסופוב יהיה בן 17 באוגוסט ומגיע מהנוער של בית"ר ירושלים. בעונה שעברה, שחקן הכנף, שמשתמש ברגל שמאל החזקה בעיקר בצד ההתקפי הימני, הוכתר כמלך השערים בליגת בישראל עד גיל 19 עם 31 גולים. בזירה הבינלאומית, יוסופוב שיחק בפעם האחרונה באליפות אירופה עד גיל 17 במאי, שם הוא כבש צמד בניצחון 0:3 של ישראל על לוקסמבורג בסיבוב הראשון”.
2 צפייה בגלריה
יאן יוסופוב וטל בן חיים
יאן יוסופוב וטל בן חיים
יאן יוסופוב וטל בן חיים
(מערכת ONE)
באוסטריה התייחסו גם למצבו של השחקן: “מאחר והעברות של אזרחים מתחת לגיל 18, שאינם בני האיחוד האירופי, לחו"ל אסורות על פי תקנות פיפ"א, יוסופוב יצטרך להיות בעל דרכון של האיחוד האירופי כדי לבצע את המעבר כעת. בהצגת מדי הבית החדשים ביום שני, בארישיץ’ דיבר באופן כללי על כישרונות מישראל אך מבלי להזכיר את יוסופוב ישירות - כשלשחקנים רבים מאותה מדינה יש גם דרכון מגרמניה או אוסטריה. עם זאת, ייתכן שליוסופוב יהיה דרכון אוסטרי או גרמני וזו בהחלט תהיה ההעברה הבאה של המועדון תוך מספר ימים”.