1 צפייה בגלריה
עו"ד יונגר ורו"ח סייג
עו"ד יונגר ורו"ח סייג
עו"ד יונגר ורו"ח סייג
(רפי בן חקון)
יושבת ראש הבקרה התקציבית, רו"ח סיגלית סייג, אמורה להודיע עד מחר (חמישי) האם בית"ר ירושלים יכולה להעמיד תקציב מינימום (9.5 מיליון שקל) לעונה הקרובה ולהמשיך לשחק בליגת העל.
סייג בדקה בימים האחרונים את המאזן של הקבוצה כפי שסיימה את עונת המשחקים 2021/22 עם כל ההשלכות. היא ביקשה מאנשי הקבוצה השלמת דברים, ואמורה לסיים לנתח את מצבה של הקבוצה. היא צריכה להחליט האם בחובות שיש לקבוצה כ-30 מיליון שקל, יחד עם העמדת תקציב מינימום ותשלום החובות, היא יכולה למשוך עוד עונה בליגת העל.
עו"ד יצחק יונגר, הנאמן מטעם משה חוגג, אומר כל הזמן בשיחות עם אנשי הבקרה, בית"ר וההתאחדות שבית"ר לא צריכה ללכת לפירוק, ואפשר למשוך עוד עונה, כאשר בתקציב יהיה גם החזרת חובות. מבחינת עו"ד יונגר פורסים את החובות עד לשלוש שנים ומעמידים סגל שחקנים שיוכל להיאבק בליגת העל.
רו"ח סייג צריכה להחליט, אחרי ניתוח של המספרים, האם היא מקבלת את התכנית או שתחליט שאין לקבוצה סיכוי לעבור את הבקרה התקציבית ואז פירוש הדבר, ירידת הקבוצה עד ליגה א'. כי כפי שכבר פרסמנו ב-ONE, תסריט הבלהות של הקבוצה זה ירידה עד לליגה השלישית בגלל שאם הקבוצה לא תוכל להעביר תקציב לליגת העל אין לה סיכוי גם לעבור את הבקרה לליגה הלאומית, שם ההכנסות בהרבה יותר נמוכות.
הובלת הקבוצה לפירוק תעשה רק אם בעל חוב יפנה לבית המשפט. כרגע אין הליך כזה ואין סיכוי שמשה חוגג יעשה צעד כזה. הוא לא רוצה להיות רשום על זה שלקח את הקבוצה לפירוק ואף אחד לא יכול לדרוש את פירוק הקבוצה אם אין תביעות כאלה. זה המלכוד כרגע של הבקרה וההתאחדות.
כפי שפרסמנו, כל עוד בית"ר לא תראה יכולות להעברת התקציב, במנהלת הודיעו כי לא יעבירו לה כספים על חשבון העונה הקרובה. בבקרה התקציבית גם יודעים זאת, לכן סייג תצטרך לקחת את כל הפרמטרים הללו בחשבון.