1 צפייה בגלריה
פרידה, בינתיים. בריידי וגרונקובסקי
פרידה, בינתיים. בריידי וגרונקובסקי
פרידה, בינתיים. בריידי וגרונקובסקי
(רויטרס)
דז’ה וו: רוב גרונקובסקי הודיע על פרישה מפוטבול בגיל 33 - בפעם השנייה בקריירה. אחד הטייט אנד הגדולים בהיסטוריה הודיע על החלטתו בחשבון האינסטגרם שלו ויפרוש מה-NFL אחרי שזכה בארבעה סופרבולים - שלושה מתוכם עם ניו אינגלנד פטריוטס ואחד נוסף עם טמפה ביי באקנירס.
"במכללה התבקשתי לכתוב על עבודה חלומית ואיפה אני רוצה שהיה תהיה", כתב גרונק, "בכל פעם שהייתי צריך לכתוב על העתיד שלי, לא משנה מה, בחרתי בלהיות שחקן פוטבול, אבל הייתי צריך גם לבחור את המקום אז כתבתי שאני רוצה לשחק בטמפה עם הבאקנירס, משלל סיבות כשהראשונה שבהן היא מזג האוויר השמשי.
"שכחתי מהמשימה הזו לגמרי עד לפני שנתיים כשניתנה לי האפשרות להצטרף לטמפה ביי באקנירס, ותנו לי לומר לכם שהמסע בטמפה בשנתיים האחרונות התעלה על מה שכתבתי במכללה. אני רוצה להודות לכל האירגון בבאקנירס על מסע מדהים ועל זה שהאמינו בי לחזור לשחק ולבנות קבוצה לאליפות. עכשיו אעזוב את הפוטבול בידיעה שנתתי לו כל מה שהיה לי - לטוב או לרע - בכל פעם שעליתי על המגרש. אני מעריך כל אחד מחבריי לקבוצה ואת המאמנים, ומודה לאוהדים שבלעדיהם כל זה לא היה אפשרי".
כזכור, גרונק ששיחק עם טום בריידי בניו אינגלנד, פרש אחרי עונת 2018 בגלל פציעות, אבל חזר ל-NFL כדי להתאחד עם הקוורטרבק האגדי בטמפה ביי. האם זה יקרה שוב? "זה לא יפתיע אותי אם בריידי יתקשר אליו במהלך העונה והוא ייענה בחיוב", אמר סוכנו של גרונקובסקי, דרו רוזנהאוס, "זו רק דעתי, אבל לא אופתע אם רוב יחזור בעונה הקרובה או בזו שאחריה".