2 צפייה בגלריה
הנפת הצלחת של מ.ס אשדוד
הנפת הצלחת של מ.ס אשדוד
הנפת הצלחת של מ.ס אשדוד
(לילך וויס-רוזנברג)
אחרי שנפגשה ועדת הנוער ביום חמישי האחרון, בשעה זו מתכנסת הנהלת ההתאחדות לכדורגל כדי לאשר את הסעיפים שעליהם המליצו יו"ר הוועדה, אבי קאופמן, סמנכ"ל ההתאחדות, עו"ד אמיר נבון, מנהל מחלקת הנוער בהתאחדות, רון ויינריך, ועוד תשעה חברים, ביניהם ניר לוין, אופיר לוזון, זאב מלצר, אחמד עבאס, ומוטי פוזיילוף.
הוועדה המליצה על שינוי בלוח המשחקים של ליגת העל לנוער עם סיבוב אחד של 15 משחקים ולאחר מכן שני סיבובי פלייאוף בין מקומות 1-8 ו-9-16, כלומר פלייאוף עליון ותחתון. בסך הכל ייערכו 29 מחזורים בעונה.
עוד על הפרק: שיבוץ ילדים א' עד טרום ילדים א' בליגות גדולות על פי דירוג וקיום 26 משחקים בעונה בכל ליגה או מחוז בגילאים אלו. דרג 1 מתייחס לניקוד מקום ראשון פחות 50% מהנקודות, בעוד בדרג 2 זה יהיה כך - המועדון הראשון שלא שובץ בדרג 1 פחות 50% מסך הנקודות של מקום 1.
כל שאר המועדונים שאינם בדרג 1 או 2 יחולקו גיאוגרפית. לכל קבוצה תהיה אפשרות ברישום לבחור אם היא מעוניינת להירשם לליגה בשיבוץ גיאוגרפי או בהתאם לדירוג שיפורסם באתר ההתאחדות ובפורטל הקבוצות טרם תחילת הרישום לעונה הקרובה.
2 צפייה בגלריה
חבר בוועדה. ניר לוין
חבר בוועדה. ניר לוין
חבר בוועדה. ניר לוין
(ההתאדחות לכדורגל)
בליגות ילדים א׳ עד טרום ילדים א׳ תתבצע חלוקה בהתאם לדרגים שצויינו, זאת בעקבות האפשרות לכמות גבוהה של קבוצות. המשחקים יתקיימו בהתאם להגרלה ולאו דווקא בית וחוץ – עד 26 משחקי ליגה. בליגות נערים ג׳ תהיה חלוקה ל-14 קבוצות בהתאם לדירוג ושני סיבובים, והוועדה צפויה לפרט את כל השינויים בתחילת חודש יולי. חשוב לציין כי יתקיימו 26 משחקים בכל הליגות עד לטרום ילדים א', כולל.
בנוסף, כמות החילופים וגודל הסגל למשחק יישאר זהה, כפי שהיה בהוראת השעה של הקורונה בשנתיים האחרונות. כמו כן, למעט ליגת העל לנוער, בה על הקבוצות להגיש טופס משחק מקוון 75 דקות לפני, בכל שאר הליגות במחלקות הנוער יהיה על הקבוצות להגיש את הטפסים עד 30 דקות לפני שעת תחילת המשחק המקורית.
בתוך כך, החל מהעונה הבאה יוגשו טפסי משחק אלקטרוניים, טרם התחלתו של המשחק, זאת בכדי לצמצם את העמדתן לדין של הקבוצות. בשלב מאוחר יותר, יהיה ניתן לסמן בטופס מורחקים. בהתאחדות הוכן גם נוהל הזמנת משחקים חדש, שעתיד להיות מוסבר לקבוצות השונות במהלך חודש יולי הקרוב.
בהתייחס לשיתוף בנות בקבוצות בנים של נערים ג', הוחלט כי בניגוד לעד עונת 2021/22, החל מעונת המשחקים הקרובה (22/23) ניתן יהיה לשתף בנות בקבוצת בנים עד גיל נערים ג' ללא חריגות גיל, אלא על פי גילן בלבד.