2 צפייה בגלריה
ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה
(רויטרס)
לאתלטיק בילבאו עדיין אין מאמן לעונה הבאה, אבל בקרוב זה ישתנה. בחבל הבאסקים גם יודעים שמי שיעמוד על הקווים יחזור לקדנציה נוספת אצל האריות והשאלה היחידה שנותרה פתוחה היא מי זה יהיה מבין השניים: מרסלו ביילסה או ארנסטו ואלוורדה?
מה שיכריע את גורל המאמן של בילבאו אלו הבחירות לנשיאות שייערכו בעוד יומיים. שניים מהמועמדים - יון אוריארטה וריקרדו ברקאלה - הודיעו שאם הם ינצחו, ואלוורדה יחזור לקבוצה במה שיהיה הקאמבק שלו לכדורגל אחרי שלא אימן מאז סיים את דרכו בברצלונה בינואר 2020.
אז, בקטלוניה, ואלוורדה שיתף פעולה עם המזכיר הטכני רמון פלאנס, שיהיה המנהל הספורטיבי של בילבאו במקרה שברקאלה ינצח בבחירות לנשיאות. "אלה חדשות נהדרות שיש לנו את התמיכה של ארנסטו - המאמן המצליח ביותר של בילבאו ב-25 השנים האחרונות". אגב, המטרה הראשונה של ברקאלה היה דווקא מאוריסיו פוצ'טינו, אבל זה לא יצא לפועל.
2 צפייה בגלריה
יחזור לספרד? ביילסה
יחזור לספרד? ביילסה
יחזור לספרד? ביילסה
(רויטרס)
בכל אופן, החדשות האחרונות מכיוון ואלוורדה הגיעו אחרי שנודע כי ביילסה הוא המועמד למאמן מטעם אינייאקי ארצ'באלטה. כזכור, הארגנטינאי שלא אימן מאז עזב את לידס, הדריך את בילבאו לפני כעשור בהצלחה רבה והפך אותה לאחת הקבוצות המלהיבות באירופה. אגב, גם אז הוא מונה כחלק מהקמפיין לנשיאות.