2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
המלחמה רק החלה? דווקא שנראה היה שבאיירן מינכן מקבלת את העובדה שרוברט לבנדובסקי בדרכו החוצה מהמועדון, ומתחילה לחשוב על היום שאחרי, הבווארים ממשיכים להערים קשיים. הגרמנים אמנם הודיעו היום (רביעי) על החתמתו של שחקן הרכש הטרי והנוצץ מליברפול, סאדיו מאנה, אך לא נראה שזה פותר את הסוגיה הסבוכה עם לבנדובסקי שעדיין נחוש להגיע לברצלונה.
מנהלה המקצועי של באיירן מינכן, חסן סליהמיצ'יץ', התראיין לכלי תקשורת בגרמניה לאחר ההכרזה על החתמת הסנגלי ונשמע נחרץ בעניינו של חלוץ המריבה הפולני: “לוקח כמובן מאליו שאראה את לבנדובסקי בקדם עונה. החוזה שלו ברור ולא נתון לפרשנות, הוא שחקנה של באיירן מינכן עד יולי 2023”.
שנשאל סליהמיצ'יץ' האם החתמתו של מאנה באה על חשבונו של סרג' גנאברי השיב בבירור: “אין שום קשר בין הדברים, אנחנו ממשיכים בשיחות עם סרג’ כל הזמן ורוצים לראות אם הוא מעוניין להאריך את חוזהו במועדון”.
2 צפייה בגלריה
סרג' גנאברי
סרג' גנאברי
סרג' גנאברי
(רויטרס)
מנהלה המקצועי של אלופת גרמניה המשיך: “המטרות שלנו בליגת האלופות היו ונותרו גבוהות, אנחנו לא מסתפקים ברבע הגמר וזה ברור לכולם. אמרתי לשחקנים כשהודחנו השנה המפעל שמדובר בשיעור חשוב שאנו צריכים ללמוד ממנו ואסור שישוב”.