3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
(רדאד ג'בארה)
בבית"ר ירושלים צפויים להודיע בתחילת השבוע ליושבת ראש הבקרה התקציבית, סיגלית סייג, כי הקבוצה לא תוכל לעמוד בבקשתה להעמיד תקציב עד ליום שלישי הבא. במועדון מהבירה לא מסוגלים לעמוד ביעד הכל כך קצר, כאשר יש עוד לא מעט סימני שאלה.
במקביל, במועדון לא מתרגשים מהאיום של סייג וההתאחדות לכדורגל להציב חשב מלווה שכל הסמכות שלו שהוא יכול למכור שחקנים, אך הוא לא יזכה לשום שיתוף פעולה מאנשי בית"ר. אמנם עו"ד יצחק יונגר הנאמן פועל מטעמו של חוגג אך יונגר לא יסכן את הרישיון שלו לא בשביל חוגג ולא עבור אף אחד אחר. עו”ד יונגר ידוע כעורך דין אמין ולא נראה שמישהו אחר יוכל לעשות קוסמות יותר ממנו.
חוגג כפי שציינו אתמול לא מוכן לשמוע על הליכה לפירוק, הוא גם לא מתכוון לתת לאף גורם מטעם הבקרה/ההתאחדות להתקרב לקבוצה ולשתף פעולה. מבחינת הבעלים או שיהיה מישהו שברגע האחרון ייקח את הקבוצה או שהאוהדים יוכלו לאסוף כ-5 מיליון ש”ח, מה שיאפשר לקבוצה לצוף.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אחמד מוררה)
חוגג אמר היום בשיחות סגורות: "לי הרי היה הכי כדאי לקחת את הקבוצה לפירוק. אני הנושה הכי גדול, אבל זה לא הגון כלפי אף אחד. לא הוגן כלפי השחקנים, מי שעזר לקבוצה, ספקים, עובדים וכל שאר הגורמים. לכן אני לא אקח את הקבוצה לפירוק, אין סיכוי. הם גם לא יכולים לנהל לי את בית"ר, זה נכס שלי, הם לא יכולים לקבוע. הם יודעים שאם הקבוצה תרד לליגה א', הם יספגו תביעות של עשרות מיליוני שקלים. בית"ר מכניסה מבחינת רייטינג, כרטיסי אוהדים וכו’”.
בקבוצה לא התרגשו מפגישת שר התרבות והספורט, חילי טרופר, עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, ויושבת ראש בקרת התקציבים, סיגי סייג. השר טרופר רצה להפעיל לחץ על הבקרה וההתאחדות על מנת ללחוץ את חוגג. אולם, טרופר לא יכול להזרים לקבוצה כסף, ולא נראה שהוא גם ימצא לה רוכש.
3 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו
בנימין נתניהו
בנימין נתניהו
(רויטרס)
אגב פוליטיקאים, היכן יו”ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, שכל בחירות מגיע למשחקי הקבוצה או שר האוצר אביגדור ליברמן שגם מתגאה תמיד באהדה לקבוצה מהבירה. וגם היכן ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים לשעבר? קולם כלל לא נשמע על מה שקורה בקבוצה, שהם אומרים שהם כל כך אוהבים.
בתוך כל הבלגן הזה, נרשמה התקדמות קלה ביחס לקבוצה אירופאית של אנשי עסקים לא יהודים, שמתעניינת ברכישת המועדון מהבירה. הגורמים המטפלים בכך רוצים לראות שזה רציני ולא עוד איזה ספין או משהו לא רציני. בינתיים, סביב הקבוצה אומרים - שמי שתיווך הוא גורם רציני.