1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(אינסטגרם)
סאגת ערן זהבי ממשיכה לשגע את אוהדי מכבי תל אביב שכבר משתוקקים לראות את הכוכב לובש שוב את המדים הצהובים. הערב (בין חמישי לשישי) הם קיבלו בשורה משמחת בנושא, שהגיע מצידו השני של העולם. על פי פרסומים בברזיל, נשיא בוטאפוגו, ג'ון טקסטור, שרוצה מאוד לראות את הכוכב הישראלי מגיע, התייחס לסוגיית המעבר של זהבי ורמז על כך שהמו”מ עמו אולי נפל.
טקסטור הסביר שהמצב עם זהבי כבר לא כפי שהיה בעבר: “אנחנו ממשיכים לנהל איתו שיחות, יש לו לפחות עוד שתי הצעות מקבוצות אחרות ונראה שהוא מחשיב את בואטפוגו כאופציה רלוונטית עבורו, אבל זו ההחלטה שלו כנראה תלויה במשפחה שלו. אני יודע שהוא עדיין אוהב את הפרויקט שניסינו להרים כאן ולכן השיחות עמו נמשכות. סוגיית הביטחון מעסיקה מאוד את משפחת זהבי, שעדיין חוששת להגיע לברזיל למרות שהשחקן אהב את תנאי החוזה”.
עוד הוסיף טקסטור כי ייתכן שלפלישת האוהדים בשבוע שעבר, הייתה השפעה: “עצוב לי ממה שקרה, איבדנו מספר שחקנים שניסיתי להחתים כתוצאה מהתנהגות לא נאותה של האוהדים. אלו שפרצו הם אותם אוהדים שגם כותבים לשחקנים ברשתות החברתיות להגיע לכאן. בגלל מה שקרה השחקן שהם הכי רצו כנראה כבר לא יגיע”.