2 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר
(עמרי שטיין)
אחרי שהחזירה לשורותיה את ניקיטה רוקאביצה ובעודה מנהלת משא ומתן כדי להנחית את החלוץ פרנטזי פיירו, שמול קבוצתו ישנם עדיין פערים כספים גדולים, עושה רושם שמכבי חיפה תמצא את עצמה עם עומס בעמדת החלוץ, כאשר מי שידחק הצידה הוא בן שהר, שבימים אלה מתאושש מפציעה ומחזיק בחוזה לשנה נוספת שמעורך ב-240 אלף דולר.
בסביבת שהר מבינים כי מעמדו של בכרמל ממשיך להתערער ובכל זאת, השחקן לא מתכוון לוותר על חוזהו וצפוי לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים בתחילת יולי. אתמול (חמישי) באימון נפגשו שהר ורוקאביצה ואף החליפו מספר מילים. “הההחתמה של ניקיטה הדליקה את בן, אבל הוא נשאר מקצוען. הוא עושה שיקום ומתאמן כמו משוגע, אין הרבה שחקנים כאלה. הוא רעב בטירוף ומת לחזור לשחק”, סיפר מקורב לשחקן.
עד כה, שהר עדיין לא קיבל הצעה רשמית מקבוצה בליגת העל, והוא לא ימהר לעזוב את הירוקים אם לא ימצא קבוצה שמתאימה לו. בהפועל תל אביב גיששו אצל נציגיו, אך הצוות המקצועי של האדומים אינו נלהב לצרפו והשיחות עדיין לא הבשילו למשא ומתן אמיתי. בעונה האחרונה זכה שהר ל-270 דקות משחק בליגה בלבד, בהן כבש שער אחד ובישל אחד נוסף, ב-17 הופעות.
2 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר
(עמרי שטיין)
בתוך כך, האלופה ערכה אתמול משחק אימון ראשון כאשר גברה 1:4 על מ.ס אשדוד, ששיחקה בהרכב של נבחנים ומחליפים. מי שצד את העין היה ינון אליהו, המגן הימני החדש, שנכנס כמחליף, כבש ובישל. גם המגן השבדי דניאל סונדגרן ערך הופעת בכורה במדים הירוקים כשפתח בהרכב. הבוקר הקבוצה תתאמן בחוף הים ומחר תזכה למנוחה. לקראת מחנה האימונים בהולנד ברק בכר ידלל את הסגל וישחרר מספר שחקנים שלא יהיו בתוכניות המקצועיות לעונה הקרובה.
בהמשך, מכבי חיפה תערוך החל מיום ראשון מיני מחנה אימונים בן שלושה ימים. למחנה יצטרפו ניקיטה רוקאביצה (שערך אתמול את אימון הבכורה שלו), וכן שחקני נבחרת ישראל: דולב חזיזה, שון גולדברג, עומר אצילי, סאן מנחם ומוחמד אבו פאני. במהלך המחנה תקיים הקבוצה שני אימונים ביום בכפר גלים, השחקנים ישנו יחד במלון באזור וביום שלישי תתמודד הקבוצה מול מכבי נתניה במשחק אימון. בשבוע שלאחר מכן, תמריא הקבוצה להולנד למחנה האימונים המלא.