3 צפייה בגלריה
גודסוויי דוניו
גודסוויי דוניו
גודסוויי דוניו
(רדאד ג'בארה)
גודסוויי דוניו מצא יעד חדש. החלוץ שעזב את מכבי חיפה בקיץ האחרון חתם הערב (שישי) רשמית בנפטצ'י באקו ויעבור לשחק באזרבייג'ן. הירוקים יחתימו חלוץ זר אחרי במקום הגנאי שזכה איתם בשתי אליפויות, גביע הטוטו ואלוף האלופים, כשפרנטזי פיירו מועמד להצטרף.
דוניו בן ה-27 הגיע לחיפה בספטמבר 2020 וחתם על חוזה לשנתיים. בעונה החולפת הוא כבש שישה שערים ובישל ארבעה נוספים ב-41 הופעות בכל המסגרות בדרך לזכייה של הירוקים באליפות השנייה ברציפות.
במכבי חיפה נפרדו: “דוניו רשם 76 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש 15 שערים, בהם שערים בלתי נשכחים בדרבי ומול מכבי ת"א ואת שער הניצחון על סלביה פראג בשלב הבתים. המועדון מודה לגודסוויי על שנתיים מופלאות במדים הירוקים ומאחל לו המון בהצלחה בהמשך”.
3 צפייה בגלריה
גודסוויי דוניו חוגג
גודסוויי דוניו חוגג
גודסוויי דוניו חוגג
(שחר גרוס)
המנהל המקצועי של האלופה, גל אלברמן, אמר: "תודה גודסוויי על שנתיים נהדרות מלאות בתארים, הצלחות ורגעים משמחים. מאחלים כולנו לגודסוויי הצלחה מרובה בהמשך דרכו המקצועית".
דוניו הגיע לאירופה בפעם הראשונה בגיל 17 כשחתם במנצ'סטר סיטי, אבל הושאל לקבוצות אחרות כמו דיוגארדן ופאלקנברגס השבדיות. בהמשך הוא מצא את עצמו גם בנורדשלנד, אף היא שבדית, ובדינמו דרזדן לפני שהגיע לחיפה. החלוץ היה מועמד להצטרף לבני סכנין ולהפועל ת"א, אך בסופו של דבר ישחק בליגה האזרית ויצטרף לעטאא ג'אבר בנפטצ'י.
3 צפייה בגלריה
עטאא ג'אבר ודודו דהאן
עטאא ג'אבר ודודו דהאן
עטאא ג'אבר ודודו דהאן
(אינסטגרם)
אגב, חיפה פגשה את נפטצ'י בעונה שעברה במוקדמות הקונפרנס ליג, אך דוניו לא שותף בשני המשחקים. קבוצתו החדשה סיימה את הליגה האזרית במקום השני ובפעם האחרונה היא זכתה באליפות בעונת 2019/20.