1 צפייה בגלריה
קני סייף
קני סייף
קני סייף
(רדאד ג'בארה)
מושבה ישראלית באזרבייג’ן? אחרי שהחתימה את עטאא ג’אבר, ייתכן ונפטצ’י באקו בדרך לצרף ליגיונר נוסף ממ.ס אשדוד, כאשר ל-ONE נודע לראשונה כי קני סייף, הקיצוני הישראלי בן ה-28, נמצא בדרכו לבאקו והוא עשוי להצטרף לסגנית האלופה האזרית. סייף הוזכר כמועמד למכבי חיפה, אך זה לא הבשיל לבסוף לכדי מעבר ונראה שהוא שוב עוזב את ישראל.
הקיצוני נולד בארה”ב להורים ישראלים והחל את הקריירה בבני סכנין. הוא עבר גם בהפועל חיפה, עירוני קריית שמונה והפועל רמת השרון, לפני שיצא לאירופה וחתם בגנט הבלגית, עמה זכה באליפות. בהמשך שיחק באנדרלכט, ממנה הושאל לסינסינטי ולכיה גדנסק הפולנית, לפני שחזר ארצה וחתם בקיץ שעבר במ.ס אשדוד. בעונה האחרונה רשם 31 הופעות במדי הקבוצה של רן בן שמעון, בהן כבש 4 שערים ובישל 4 נוספים.
בהנחה ויחתום, המשימה הראשונה שלו תהיה מפגש כפול עם אריס לימסול הקפריסאית במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. נפטצ'י באקו נחשבת למועדון פאר באזרבייג’ן וזכתה בתשע אליפויות מקומיות, האחרונה שבהן ב-2021, ובשבעה גביעים. אגב, לצד עטאא ג’אבר, הוא עשוי לשתף פעולה עם גודסוויי דוניו, חלוץ מכבי חיפה בשנתיים האחרונות, שכפי שפורסם לראשונה ב-ONE, סיכם גם הוא את תנאיו בקבוצה.