2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
(חגי מיכאלי)
כשהיא במקום השני בבית וקרובה מתמיד לחצי גמר היורו וגם לכרטיס למונדיאליטו, נבחרת הנוער תנסה להמשיך במומנטום היום (שבת, 21:00) כשתפגוש את אנגליה למחזור האחרון. נבחרת שלושת האריות בלתי מנוצחת וגם לא ספגה עד עכשיו אחרי 0:2 על אוסטריה ו-0:4 על סרביה, אבל השחקנים של אופיר חיים יגיעו למפגש אחרי ה-2:4 על אוסטריה.
"המשחק מול סרביה היה הראשון שלנו ביורו", אמר מגן מכבי חיפה, עיליי פיינגולד, לקראת המפגש עם אנגליה, "התרגשנו נורא וראו את זה במגרש. הרגליים היו כבדות בדקות הראשונות ולקח זמן עד שנכנסנו למשחק. מול אוסטריה כבר היינו הרבה יותר מוכנים, היינו בטוחים בעצמנו וביכולות שלנו והראינו את זה על המגרש. אני שמח שהניצחון מקרב אותנו לשלב הבא שזו המטרה שלנו".
לקראת אנגליה אמר פיינגולד: "זו נבחרת מצוינת וזה לא מפתיע אף אחד, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו. כמו שהפתענו הרבה נבחרות טובות כמו צרפת וספרד, ננסה לעשות את זה גם לאנגליה".
2 צפייה בגלריה
מרחק נגיעה מחצי הגמר. עיליי פיינגולד
מרחק נגיעה מחצי הגמר. עיליי פיינגולד
מרחק נגיעה מחצי הגמר. עיליי פיינגולד
(צילום מסך)
המגן הוסיף על החוויה של לשחק ביורו: "זה משדרג אותנו, יש כאן רמה שאנחנו לא רגילים אליה בארץ - היורו זה הטופ של הטופ וכיף לשחק ברמה הזו. אלה שחקנים שקיבלו את ההזדמנות שלהם על הבמות הכי גבוהות, אם זה בליגת האלופות או בליגות בכירות. זה לא משהו שמעסיק אותנו, אנחנו מתרכזים בעצמנו".
למרות הניצחון המוחץ על האוסטרים, מאמן הנבחרת הישראלית, אופיר חיים החליט לערוך שלושה שינויים בהרכב לקראת המשחק מול נבחרת אנגליה, והחזיר ל-11 את דור תורג’מן, שון עדרי ועילאי תומר על חשבונם של אור ישראלוב, עיליי פיינגולד ואחמד סלמן.
הרכב נבחרת ישראל: תומר צרפתי, עילאי תומר, סתיו למקין, שון עדרי, רוי רביבו, איליי מדמון, אל ים קנצפולסקי, תאי עבד, אוסקר גלוך, אריאל לוגסי ודור תורג’מן.