1 צפייה בגלריה
כריסטיאן פוליסיק, מתייס דה ליכט וטימו ורנר
כריסטיאן פוליסיק, מתייס דה ליכט וטימו ורנר
כריסטיאן פוליסיק, מתייס דה ליכט וטימו ורנר
(רויטרס)
האם אנחנו בדרך להעברת ענק בכדורגל האירופי בחלון בקרוב? ובכן, על פי דיווחים ברחבי אירופה נראה שכן. בתקשורת האיטלקית מסבירים כי הפגישה האחרונה בין מתייס דה ליכט ליובנטוס “לא הייתה חיובית” עבור הגברת הזקנה, שמבחינתה רוצה להאריך את חוזהו של הבלם שמסתיים ב-2024.
בפגישה שהתקיימה במילאנו, שוחחו דה ליכט ונציגיו עם הנהלת יובה, שמבחינתה רצתה להאריך את ההתקשרות עם ההולנדי עד 2026, אלא שהיו פערים גדולים בין הצדדים שעלולים לגרום לעזיבתו של מי שהגיע מאייאקס ב-2019 במטרה להיות אחד מעמודי התווך של הקבוצה לשנים הקרובות, במיוחד לאור העובדה שג’ורג’ו קייליני לא ימשיך במועדון בעונה הבאה. בספרד מספרים שבסביבתו של השחקן, ראו את סעיף היציאה שעומד על 115 מיליון אירו כגבוה מידי ורצו להוריד אותו ל-80, אך יובה מבחינתה לא הייתה מוכנה.
מי שלוטשת עיניה לעבר השחקן היא צ’לסי. הבלוז מאוד מעוניינים בשירותיו ל הבלם, בטח לאור העובדה שאיבדו את אנטוניו רודיגר, בלמם המוביל בשנים האחרונות. האנגלים מוכנים להציע עבור שירותיו את טימו ורנר וכריסטיאן פוליסיק, אלא שהגברת הזקנה מעדיפה לקבל כסף מאשר עוד שחקנים. העיתונאי ג’אנלוקה די מרציו מדווח שהלונדונים אף מוכנים להציע בין 40 ל-45 מיליון אירו ואת ורנר, כאשר גם הבלם וגם החלוץ פתוחים למעבר.