1 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
(רויטרס)
זה לא סוד מבחינת פאריס סן ז’רמן שעזיבתו של מאוריסיו פוצ'טינו היא רק עניין של זמן. המאמן שהגיע לקבוצה רק לפני עונה וחצי אמנם השיב את תואר האליפות שאבד בעונה שלפניה, אך חווה כישלון בליגת האלופות עם ההדחה המוקדמת כבר בשלב שמינית הגמר לריאל מדריד. ובכן, למרות שלארגנטינאי ברור שההנהלה לא מעוניינת שימשיך, הוא מערים קשיים על פיטוריו, שמעכבים את מינויו של המאמן המחליף המסתמן, כריסטוף גאלטייה.
המשכורת של פוצ’טינו עומדת על 15 מיליון אירו לעונה, והמאמן דורש את מלוא הסכום במקרה והמועדון לא ירצה להמשיך לשנה שנייה. 12 מיליון אירו אמורים ללכת למאמן ושלושה לשאר הצוות המקצועי שלו. פ.ס.ז’ מנהלת שיחות עם המאמן ומנסה להוריד את הסכום, אך הארגנטינאי דורש את מלוא הפיצוי שמגיע לו.
אמנם השיחות מתנהלות כשורה ולא יורדות לטונים צורמים, אך שני הצדדים כאמור חלוקים בנושא ולא מצליחים להגיע לפשרה. למרות חילוקי הדעות, הציפייה היא שהשיח ייגמר בקרוב, שכן ההנהלה הצרפתית לחוצה להכריז על המאמן החדש, שכפי שצוין, המועמד המוביל הוא מאמנה של ניס, שסיכם בקבוצה. האלופה תפצה בסופו של דבר את ניס בפחות מ-10 מיליון אירו, הסכום שדובר בהתחלה.