2 צפייה בגלריה
לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ'
(רויטרס)
ריאל מדריד רוצה להמשיך בבניית הסגל שלה וצריכה גם לדלל לא מעט שחקנים שנכון לכרגע לא בתוכניות של המאמן קרלו אנצ’לוטי. לאחר שגארת’ בייל, איסקו ומרסלו עזבו את הקבוצה, הבלאנקוס קרובים כעת להעזיב שלושה שחקנים נוספים, אך הפעם מדובר בעסקאות השאלה.
השחקנים המדוברים הם לוקה יוביץ’, רינייר וטאקה קובו. הראשון קרוב מאוד למעבר לפיורנטינה, כאשר הוא אישר את הגעתו למועדון מהסרייה א’ ואלופת אירופה צריכה לסגור את הפרטים האחרונים עם הוויולה, שאף מוכנים להשתתף בשכרו, לעונת השאלה אחת בארץ המגף. הדיווחים האחרונים מדברים על כך שריאל רוצה להכניס גם חובת רכישה בסיום התקופה, והאיטלקים פתוחים לכך.
הברזילאי, שלא מחזיק בדרכון אירופי, קרוב למעבר לבנפיקה ליסבון, שנמצאת בשיחות עם הלבנים. לגבי קובו היפני, שגם הוא נחשב לזר, ריאל סוסיאדד מגלה עניין רב בקשר והכול מצביע על כך שיעבור למועדון מלה ליגה בהשאלה אחרי שבילה בקבוצות כמו מיורקה, ויאריאל וחטאפה.
2 צפייה בגלריה
קובו
קובו
קובו
(רויטרס)
עזיבות שגם כן מסתמנות, אבל קצת פחות מיידיות, הן של מרקו אסנסיו, דני סבאיוס ומריאנו דיאס. השניים הראשונים חתומים עד 2023 ובינתיים לא מאריכים חוזה, כאשר בריאל צפויים לדרוש כ-35 מיליון אירו לפחות עבור אסנסיו, והציבו תג מחיר של 10 מיליון אירו עבור סבאיוס. החלוץ שלא בתוכניות של קרלו אנצ’לוטי מקושר למעבר לפנרבחצ’ה הטורקית.
הצרפתי המעופף: כל שערי בנזמה לעונת 21-22
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.