1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
ביממה האחרונה צצו דיווחים מסקרנים במיוחד על מעבר אפשרי של כריסטיאנו רונאלדו לבאיירן מינכן. הם לא הגיעו סתם. סוכנו של CR7 ז’ורז’ה מנדש הציע אותו לאלופת גרמניה, כשהפנומן הפורטוגלי היה פתוח למעבר. ראשי הבווארים דיברו על הסוגיה ובסופו של דבר הגיעו להחלטה לדחות את הכוכב.
החלוץ לא מרוצה מהשקט היחסי של מנצ’סטר יונייטד בחלון ההעברות הנוכחי ומהעובדה שבעונה הבאה הוא ישחק בליגה האירופית אם יישאר. רונאלדו רוצה להתחרות על תארים ומעבר לבאיירן עניין אותו, אך הוא נדחה ממספר סיבות, ובראשן משכורתו (בין 27 ל-30 מיליון אירו נטו לעונה), שהייתה שוברת את מבנה השכר בקבוצה.
בנוסף, טענו ב’סקיי ספורטס’ בגרמניה שבאיירן “לא מעוניינת להחתים שחקן ששם את עצמו מעל הקבוצה”. סיבה נוספת לדחייה של הפנומן היא גילו המתקדם (37), כאשר מאמן הקבוצה יוליאן נגלסמן צעיר ממנו (רק בן 34), מה שהיה עלול לגרום לחדר הלבשה פחות בריא.
הסיבה האחרונה היא העובדה שהפורטוגלי ממעט לבצע לחץ, ובבאיירן מחפשים שחקנים לוחצים שמרבים לרוץ. הכוכב אמנם ממשיך לכבוש שערים בתדירות גבוהה, אבל סובל מירידה ברמת המשחק שלו. בלי קשר, מבחינת הנהלת הגרמנים לבנדובסקי כרגע ממשיך, מה שאומר שבכל מקרה אין לו מקום.
כזכור, כבר אתמול המנהל המקצועי של אלופת גרמניה חסן סליהמיצ’יץ’ הכחיש את השמועות על מעבר אפשרי של הכוכב ממנצ’סטר יונייטד כמחליפו של רוברט לבנדובסקי: “רונאלדו שחקן מהטופ ויש לו קריירה אדירה. למרות זאת, כל הפרסומים על סגירה אפשרית שלו בבאיירן אינם נכונים”.