3 צפייה בגלריה
אנריק סבוריט
אנריק סבוריט
אנריק סבוריט
(רדאד ג'בארה)
האימונים תחת ולאדן איביץ' נמשכים בקריית שלום וגם הבוקר (שבת) כבר בשעה 7:30 החלו להתייצב השחקנים לקראת האימון הראשון מבין שניים שייערכו היום, כאשר האימון השני יתקיים בשעות הערב. השחקנים מעידים כי האימונים אינטנסיביים מאוד ובקריית שלום מתרשמים ממאמן הכושר החדש, פאבלוס גוציס. "אנחנו רואים את האנרגיה שלו באימון ורק מלהסתכל עליו מתרוצץ אנחנו מתעייפים", התלוצצו במועדון. "הוא קורע אותנו, אבל זה אופייני לתקופה כזאת של קדם עונה".
מכבי ת"א תמריא ביום שני למחנה האימון שלה במירלו, אותו תסיים בחלוף עשרה ימים ותשוב ארצה שבוע לפני המשחק הראשון של העונה במסגרת "משחק האירופאיות" מול מכבי נתניה. נכון לרגע זה, הקבוצה לא התחזקה בשתי העמדות שהיא סימנה כמפתח לעונה הקרובה ואיביץ' את ברק יצחקי ממשיכים לנסות להחתים בלם זר חדש ושחקן כנף התקפי חדש. כל זאת, על רקע ההמתנה להחלטה של ערן זהבי שבמועדון כבר האמינו שהוא עומד לחתום על חוזה אחרי שמיץ' גולדהאר אישר את פרטי ההסכם לשנתיים.
עדיין לא ברור כיצד מכבי ת"א תפתח את העונה, אבל בכל הנוגע להגנה, ייתכן כי אחד הפתרונות יהיה הירושה של מלאדן קרסטאיץ' שהסב את אנריק סבוריט לעמדת הבלם בעונה שעברה גם בקו של שלושה וגם בקו של ארבעה. סבוריט סיפר כי הוא שמח לשחק כבלם ומרגיש טוב בעמדה. היו לו כ-20 משחקים בעמדה הזו בעונה שעברה והוא ציין שהוא אוהב להיות חלק מהזזת הכדור וניהול המשחק מאחור. כמובן שהספרדי שיחק כל חייו כמגן שמאלי ולא תהיה לו בעיה להמשיך בעמדה הזו אם כך איביץ' יבחר.
3 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(רדאד ג'בארה)
בכל הנוגע לצד שמאל של ההגנה, אם סבוריט כן ישמש כבלם, יש לציין כי לצהובים יש את רוי רביבו שבימים אלה מציג יכולת גבוהה בנבחרת הנוער במסגרת טורניר היורו. רביבו חריג גיל וסיים למעשה עם קבוצת הנוער של הצהובים. השאיפה של השחקן וגם של המועדון היא שרביבו יישאר בקבוצה ויילחם על מקומו בצד שמאל לפחות עד חודש ינואר ורק באמצע העונה, אם לא ישחק מספיק, ייצא להשאלה. בעקבות העונה הטובה בנוער וגם היכולת הנוכחית בטורניר, קבוצות רבות בליגת העל מוכנות לקחת אותו בהשאלה עם התחייבות ל-50% שיתוף במשחקים, אך השחקן מעדיף להתאמן תחת איביץ' ולהיאבק על מקומו בסגל.
3 צפייה בגלריה
רוי רביבו
רוי רביבו
רוי רביבו
(שחר גרוס)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל של גוגל.