2 צפייה בגלריה
אנסטסיה גורבנקו, אביב ברזלי, דריה גולובטי ולאה פולונסקי
אנסטסיה גורבנקו, אביב ברזלי, דריה גולובטי ולאה פולונסקי
אנסטסיה גורבנקו, אביב ברזלי, דריה גולובטי ולאה פולונסקי
(סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה)
נבחרת ישראל בשחייה סיימה היום (שבת) את הופעתה המכובדת באליפות העולם בבודפשט עם נבחרת הנשים ב-4X100 מעורב, שקפצה לבריכה במשחה המוקדמות בניסיון להעפיל לגמר.
אחרי שאנסטסיה גורבנקו ויתרה על משחה ה-400 מטר מעורב אישי כדי להתמקד במשחה השליחות, גורבנקו, אביב ברזלי, לאה פולונסקי ודריה גולובטי שברו את השיא הישראלי כשעצרו את השעון על 4:03.28 דקות – חיתוך של כמעט 4 שניות שלמות מהשיא הישראלי שעמד על 4:07.18 דקות ונקבע באליפות אירופה בגלאזגו 2018 (גם אז גורבנקו הייתה חלק מהרביעייה).
לצערן של הארבע, זה לא הספיק כדי להעפיל לגמר. הישראליות סיימו במקום השישי במשחה שלהן והתשיעי בסך הכל ופספסו בכשתי שניות את ההעפלה לגמר. זמני הביניים של הרביעייה: ברזלי 1:01.65 בגב, גורבנקו 1:07.02 בחזה, פולונסקי 59.42 בפרפר (לראשונה מתחת לדקה בקריירה) וגולובטי 55.19 בחופשי.
2 צפייה בגלריה
נבחרת השחייה
נבחרת השחייה
נבחרת השחייה
(חגי מיכאלי)
בכך הגיעה לסיומה אליפות מכובדת של המשלחת הישראלית לבריכה האולימפית בבודפשט עם העפלה אחת לגמר – של אנסטסיה גורבנקו שסיימה חמישית ב-200 מטר מעורב אישי, המקום הכי טוב של שחיין או שחיינית מישראל אי פעם באליפות העולם; חמישה “כמעטים” של מקום תשיעי, רק אחד מהגמר – של גורבנקו (ב-50 מ’ חזה), אביב ברזלי (ב-200 מ’ גב), רון פולונסקי (ב-200 מ’ מעורב אישי), נבחרת השליחים ב-4X100 חופשי וכעת גם השליחות ב-4X100 מעורב; ובסך הכל 12 חצאי גמר ושישה שיאים ישראלים. כעת מי שתתפוס את מרכז הבמה היא נבחרת השחייה במים פתוחים, עם שלושה שחיינים שיתחרו בשבוע הבא בבודפשט וינסו להמשיך את ההצלחות מהבריכה ומהשחייה האמנותית.