2 צפייה בגלריה
חאמס רודריגס
חאמס רודריגס
חאמס רודריגס
(רויטרס)
בזמן שמכבי תל אביב ובוטאפוגו מחכות להחלטתו של ערן זהבי, מי שהוזכר כמועמד להגיע לקבוצה הברזילאית הוא לא אחר מאשר חאמס רודריגס. הקשר ששייך לאל ריאן הקטארית, עורר את תשומת ליבם של אנשי בוטאפוגו והם הגישו לקטארים הצעה על סך 5.6 מיליון דולר.
למרות שקבוצתו של הקולומביאני נענתה בחיוב להצעה המפתה, דיווחים בדרום אמריקה מספרים כי חאמס סירב לברזילאים ואינו מעוניין במעבר, שכן הוא רוצה לשוב לרמות הגבוהות של אירופה.
כוכב נבחרת קולומביה, שזכה במלכות השערים של מונדיאל 2014 שנערך בברזיל, אמנם כבר בן 30 ומעבר לשיאו, אך עדיין נחשב לכוכב על בסדר הגודל של הליגה הברזילאית. הוא עשה קריירה מפוארת ושיחק בפורטו, מונאקו, ריאל מדריד, באיירן מינכן ואברטון עד שעבר בספטמבר 2021 לקבוצתו הקטארית.
2 צפייה בגלריה
חאמס רודריגס במדי נבחרת קולומביה
חאמס רודריגס במדי נבחרת קולומביה
חאמס רודריגס במדי נבחרת קולומביה
(רויטרס)
הקבוצה הברזילאית בראשות נשיאה, איש העסקים ג’ון טקסטור, מוכיחה שוב את כוונותיה הרציניות בשוק ההעברות. מעבר להצעה המכובדת שקיבל ערן זהבי מהמועדון, בקבוצה מחפשים אחר מטרות חיזוק נוספות כדי להתברג במקום המוביל לגביע הליברטדורס בסוף העונה. בכל מקרה, גם רודריגס וגם זהבי אם וכאשר יחתום בקבוצה, יוכלו להצטרף אך ורק כשחלון ההעברות בברזיל ייפתח ב-17 ביולי.