2 צפייה בגלריה
רפי מנקו
רפי מנקו
רפי מנקו
(חגי מיכאלי)
ממשיכה להתחזק. לאחר משא ומתן ממושך, מכבי תל אביב שמה היום (שלישי) את ידה על ישראלי בכיר אחריו רדפה בתקופה האחרונה. הצהובים הודיעו באופן רשמי על החתמתו של פורוורד הפועל חולון בעונה החולפת, רפי מנקו, שנפרד מאלופת המדינה לאחר עונה היסטורית, במהלכה הצטיין והיה אחד הברגים המרכזיים בזכייה באליפות המדינה.
בינתיים בנושא אחר, דריק וויליאמס, שלא הצליח להשאיר חותם משמעותי וזאת למרות הצפיות הגדולות שהיו עם הגעתו, סיים את הרומן השנתי והלא ממש מוצלח במועדון הצהוב. הפאוור-פורוורד העמיד ממוצע יורוליג של 9.4 נקודות, 3.1 ריבאונדים, 0.9 אסיסטים, 0.9 חטיפות ו-9.1 נקודות מדד למשחק.
נחזור לרכש. "אני מאושר להצטרף למועדון בסדר גודל כמו מכבי, עם כל ההיסטוריה וכל מה שהמועדון הזה עבר", אמר רפי מנקו לאחר החתימה. "זה נכון שהייתי בהיכל הרבה פעמים כיריב ולדמיין אותי עולה כשחקן מכבי זה יפה. אני מאמין שברגע הראשון שזה יקרה זו תהיה תחושה שאני לא אוכל לתאר אותה. ראיתי את מכבי משחקת ביורוליג כל כך הרבה שנים והאולם מלא בכל האנרגיות הנהדרות שהקהל מביא. אני רק מחכה ורוצה שזה יתחיל כבר".
"אני מאוד שמח לחזור לשתף פעולה עם רפי", אמר המאמן עודד קטש. "בנוסף ליכולות האישיות שלו, הוא מביא הרבה אנרגיות וחוכמת משחק. הוא שחקן שעובד קשה, עשה התקדמות כל שנה ומגיע אלינו למכבי כשהוא בשיא שלו. הוא בשל, בגיל המתאים ועם הביטחון המתאים".
2 צפייה בגלריה
רפי מנקו וגיא פניני
רפי מנקו וגיא פניני
רפי מנקו וגיא פניני
(רפי בן חקון)
הפורוורד בן ה-28, רשם בעונה האחרונה מספרים של 9.5 נקודות, 4.5 כדורים חוזרים, 37% לשלוש ו-1.9 אסיסטים בממוצע למשחק ב-23.2 דקות לערב. בעברו שיחק פורוורד נבחרת ישראל גם בהפועל ירושלים, הפועל גלבוע/גליל, הפועל אילת (שם שיחק תחת קטש), שאלון מצרפת וכאמור הפועל חולון בעונה האחרונה.