3 צפייה בגלריה
כארם משעור
כארם משעור
כארם משעור
(עמרי שטיין)
הקבוצות השונות ממשיכות בהכנות לקראת עונת המשחקים הקרבה ובינתיים מי שרשמה היום (שבת) רכש משמעותי היא עולה החדשה לליגת העל, עירוני קריית אתא, שצירפה לשורותיה את הפורוורד המנוסה, כארם משעור, בחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.
משעור בן ה-30, ששיחק בעונה שעברה בגליל עליון, למעשה ישחק שוב תחת שרביטו של שרון אברהמי, שגילה אותו בנוער של עמק יזרעאל. הפורוורד, לו זו תהיה הקבוצה השישית בישראל, ינסה כמובן לעזור לקבוצה הצפונית לתקוע יתד בליגת העל ואולי גם מעבר לכך.
הפורוורד שיחק בעברו גם במדי גריס אוברהופן הצרפתית, הפועל תל אביב והפועל חיפה, לפני שנחת בכפר בלום. אחרי עונת פריצה בבני הרצליה ומספרים מרשימים של 14.5 נקודות ו-10.3 כדורים חוזרים בממוצע למשחק, משעור זכה בשנת 2016 לתואר תגלית העונה בליגת העל. מאז הספיק השחקן לעבור למכבי תל אביב, אך שם זכה לקרדיט מצומצם ולא הותיר חותם.
3 צפייה בגלריה
שרון אברהמי
שרון אברהמי
שרון אברהמי
(איציק בלניצקי)
העונה מיעט משעור לשחק ורשם מספרים של 3.5 נקודות ב-41% לשלוש ב-13.1 דקות משחק בלבד. בפלייאוף שיפר את ממוצעיו ל-6.0 נקודות ו-4.3 כדורים חוזרים למשחק. משעור שפרץ לתודעה של חובבי הכדורסל בתקופתו באולם היובל ינסה לפרוח בחזרה ולהוביל את העולה החדשה בליגה הבכירה.
3 צפייה בגלריה
כארם משעור ושרון אברהמי
כארם משעור ושרון אברהמי
כארם משעור ושרון אברהמי
(באדיבות עירוני קריית אתא)