3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(חגי מיכאלי)
בית"ר ירושלים תחזור להתאמן ביום שלישי הקרוב אחר הצהריים כאשר למאמן יוסי אבוקסיס סגל חסר מאוד המונה 11 שחקנים מהעונה שעברה: נתנאל דלויה, אוראל דגני, אופיר קריאף, אביאל זרגרי, עוזיאל פרדו, מקס גרצ'קין, דן עזריה, ירדן שועה, פלייטר האסלביינק, רוי דוגה ודוד חוג'ה, אליהם יצטרפו מספר נבחנים שיגיעו בניסיון להרשים את הצוות המקצועי ובנוסף לזה יעלו מספר שחקני נוער לקבוצה הבוגרת.
באשר לצוות המקצועי, ימשיך אותו סגל מהעונה שעברה. מלבד יוסי אבוקסיס המאמן, גל כהן ימשיך כעוזר, משה בן דוד מאמן השוערים וטלמו דה אנדרס מאמן הכושר. יש לציין שאבוקסיס היה זה שביקש לשמור על הצוות המקצועי ולא לבצע שינויים לעונה הקרובה.
אבוקסיס ביחד עם כהן בוחנים מספר אופציות לחיזוק בית"ר ומתמקדים בעיקר בשחקנים חופשיים ושחקנים עם דרישות שכר נמוכות גם בגזרת הישראלים וגם בגזרת הזרים, תקציב שכר השחקנים בבית"ר המתכונן על ידי משה חוגג הוא כשמונה מיליון ש”ח.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(חגי מיכאלי)
בשבוע שעבר נפגשו השחקנים והצוות המקצועי בחתונה של אורן ביטון ודיברו לא מעט על מצבה של בית"ר ירושלים, כולם ניסו לשדר אופטימיות בנוגע לעתיד המועדון, אך השחקנים והצוות המקצועי מבינים בתוך תוכם כי אם לא יהיה שינוי משמעותי בצד הניהולי ובגזרת הבעלים – בית"ר בדרך לאבדון.
בבית וגן יושבים על הדו"חות הכספיים ומנסים למצוא פתרונות להעמדת תקציב לעונה הקרובה, לצד זה מנסים להעמיד סגל ולבנות קבוצה, בשבוע האחרון התקיימו שיחות עם תמיר עדי על האפשרות שימשיך גם בעונה הבאה והיום (ראשון) יפגשו עם סוכנו בכדי לנסות לעשות כן ולסגור איתו. לגבי עמית כהן, יש פערים מול בני יהודה שמבקשת סכום כסף עבור שחרורו.
3 צפייה בגלריה
תמיר עדי מאושר
תמיר עדי מאושר
תמיר עדי מאושר
(שחר גרוס)
שני שחקנים שבית"ר לא תעמוד בדרכם אם ימצאו קבוצה אחרת הם ירדן שועה ואוראל דגני. בנוסף מתכונן בבית וגן קיצוץ בשכר לשחקנים שמרווחים סכומים גבוהים שעשויים לגרום לחריגה בתקציב.