1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
(רויטרס)
כוכב מנצ’סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו ישתף פעולה לראשונה עם Binance, בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, להשקת קולקציית NFT. הבורסה הודיעה כי היא מתכוונת "להשיק שיתוף פעולה רב שנתי עם כוכב הכדורגל כדי לקרב מעריצי כדורגל ברחבי העולם לעולמות ה-web 3 ו-NFT".
קולקציית ה-NFT הייחודית של רונאלדו תושק בקרוב, והיצירות יעוצבו בעזרתו של הכדורגלן. עדיין לא פורסם הסכום שירוויח כריסטיאנו רונאלדו מהשת"פ. לדברי אבי כהן, סמנכ״ל השיווק בבית ההשקעות למטבעות דיגיטליים פרוקסיביט: "למרות הירידות בשווקים ואולי דווקא בגללם, השיווק בעולם הקריפטו גובר, עם שותפויות כמעט בכל ענפי הספורט האפשריים. החל מפורמולה 1, דרך כדורסל ופוטבול וכעת שיתוף פעולה עם שחקן הכדורגל המפורסם בעולם".
מעבר להיותו שחקן כדורגל מהטובים בהיסטוריה, רונאלדו הוא מכונת שיווק אדירה. הוא מחזיק בחשבון האינסטגרם עם כמות העוקבים הגדולה בעולם - 460 מיליון עוקבים. בעת ההכרזה פרסם רונאלדו סרטון באינסטגרם בו הוא מודיע על שיתוף הפעולה "יחד עם Binance אנו מתכננים לשנות את עולם ה NFT ולקחת את החיבור בין כדורגל ל-NFT לשלב הבא".
לדברי כהן, בעזרת מהלך זה יצרו בBinance את אחד משיתופיי הפעולה החזקים בעולם ה-NFT: "הפנייה של בורסות הקריפטו לאוהדי הספורט אינה מקרית. מחקר שנערך בשנה האחרונה מצא שהסיכוי של אוהדי ספורט לרכוש מטבעות דיגיטליים או יצירות NFT גבוה פי 2 מהממוצע". המחיר בו יושקו יצירות ה NFT עדיין לא פורסם, אך ברשתות החברתיות ההתרגשות מורגשת, נראה שיש מוכנות אדירה לקניית יצירות NFT עם שמו של השחקן המפורסם בעולם וייתכן ונראה נסיקה בערכם בעת ההשקה.