2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
(עמרי שטיין)
בצל החתמתם שחקני רכש חדשים לעונה הבאה, בהפועל חיפה התחדשו גם בספונסר חדש בדמותה של קבוצת "לאוס מדיה ואינטראקטיב". נותנת החסות החדשה היא חברה מובילה בתחום השיווק הדיגיטלי. לוגו החברה יופיע על חזית החולצות והקבוצה תקרא "הפועל לאוס מדיה חיפה".
טל הופמן, אחד מהמנכ"לים המשותפים של החברה, אמר: "אני שמח להרחיב ולהדק את הקשר עם מועדון ותיק ומפואר כמו הפועל חיפה, אני רואה שליחות לקחת חלק במתן חסות לאחד מענפי הספורט התחרותי בארץ ובעולם, התואם לעולם הערכים של חברתנו בדגש על הובלה למצוינות, חדשנות והכשרה לדורות הבאים, מאחל להפועל חיפה הצלחה רבה בעונה הבאה עלינו לטובה".
תומר לוינסקי, מנכ”ל נוסף בחברה, גם כן בירך על המהלך: "גאה להיות ספונסר ראשי של קבוצת כדורגל מובילה ולקחת חלק במתן חסות לקבוצת ספורט תחרותית שעומדת בהלימה לעולם הערכים שלנו כחברה, בשביל טל זאת סגירת מעגל אחרי ששיחק בנוער של הפועל חיפה, אני מאחל בהצלחה להפועל חיפה ומקווה שביחד נגיע להישגים משותפים”.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
(חגי מיכאלי)
היזמים תומר לוינסקי וטל הופמן הם הבעלים והמנכ"לים המשותפים של הקבוצה, החזיקה בשני סניפים בישראל. החברה מספקת שירותי עיצוב ופיתוח אתרים, קידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות. בנוסף, החברה מעניקה כיום את שירותיה לאלפי לקוחות מרוצים בארץ ובעולם. בכרמל מספרים כי מי שעשה את הקשר וסגר את העסקה היה אורן שטרלינג, שבלעדיו היא לא הייתה יוצאת לפועל.