3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(איציק בלניצקי)
נבחרת ישראל בכדורסל תמשיך את דרכה במוקדמות המונדובאסקט, כאשר בפגרה הקרובה היא תפגוש את נבחרות פולין ואסטוניה במטרה להשיג כמובן שני ניצחונות. לקראת המשחקים, מאמן הנבחרת גיא גודס דיבר היום (ראשון) במסיבת עיתונאים המסורתית לקראת פתיחת החלון השלישי.
ביום חמישי הקרוב יפגשו הכחולים-לבנים את פולין בחוץ, ואילו ביום ראשון הבא הם יארחו את אסטוניה בהיכל שלמה. כרגע הנבחרת נמצאת במאזן של 2:2 אחרי ניצחונות על הפולנים והאסטונים ושני הפסדים לגרמניה.
גודס אמר: “בחלון של פברואר פספסנו ניצחון אחד בחוץ, אם היינו חדים בבית היינו מנצחים פעמיים. זה החלון השלישי והמשמעותי, ניצחון אחד יעלה אותנו לפלייאוף, שניים כמובן. היו קצת יותר אימונים, אבל מצד שני חלק מפגרות, חלק סיימו עונה בזמן מסוים. היה יותר זמן לנסות ליישר קו מבחינת כושר משחק ודברים שאנחנו רוצים לעשות. נקווה שנבוא מוכנים למשחק סופר קשה וסופר חשוב. כמות הגארדים? הכאב ראש שלי יותר גדול, התפקיד שלי לבחור את השחקנים שנמצאים בכושר היותר טוב, יש תחרות וזה חשוב ומבורך. יש גם מספיק גבוהים, בכל עמדה מספר שחקנים”.
3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(איציק בלניצקי)
“בחלון במהלך העונה כולם למעשה מגיעים בכושר, עושים 2-3 אימונים, אך בחלון כזה זה יותר חלון מנטלי מאשר פיזי. ברור שלחלקם הייתה פגרה יותר ארוכה, אז חשוב ליישר קו מבחינת כושר משחק ולחזור לשחק יחד. זה ההבדלים הגדולים, לכל חלון יש את המומנטום שלו, קשה לצפות את היריבות. יש פה שחקנים שמכירים אחד את השני, נצטרך להגיע לפולין ולנצח שם במקום לא קל. יובל זוסמן ותמיר בלאט? כל שחקן טוב משמעותי לסגל שלנו, הם בכושר אחרי הדאבל בגרמניה. בכל אופן כל אחד יצטרך לתת את המקסימום בשני המשחקים הקרובים”.
גל מקל הוסיף: “מול פולין אנחנו מתכוננים למשחק אגרסיבי, משחק סופר פיזי. אם נוכל להתאים את עצמנו אז נהיה בעמדה טובה, באיכות כדורסל אנחנו לא נופלים מהם בוודאות. אני כן עובד חודשיים עם הצוות של הנבחרת, לקח לי אימון אחד להוריד חלודה, אבל התאמנתי והרגשתי טוב. הייתי במצבים האלה הרבה פעמים, התחלתי כמה פעמים את העונה בלי קבוצה, לא יושב לי בראש שאני בלי קבוצה, אני רק רוצה להתרכז בחלון הנוכחי עם נבחרת ישראל”.
3 צפייה בגלריה
גל מקל
גל מקל
גל מקל
(איציק בלניצקי)