2 צפייה בגלריה
בחר לחזור. ערן זהבי
בחר לחזור. ערן זהבי
בחר לחזור. ערן זהבי
(רדאד ג'בארה)
במכבי תל אביב ישיקו בקרוב את קמפיין חידוש המנויים שלהם. התכנון המקורי היה לעשות זאת היום או מחר (שני), וכעת עם צירופו של ערן זהבי, במועדון מצפים כי ישברו את שיא המנויים שלהם באצטדיון. בעונה שעברה היו כ-18 אלף מנויים בבלומפילד, עתה מצפים במועדון כי אחרי כל חידושי המנויים גם שאר המקומות אשר יוצאו לקהל הרחב, ייחטפו.
במועדון, יש לציין, כבר נערכו זמן רב לחזרה של ערן זהבי. זה התבטא במספר מישורים, כמו הזמנת כמות גבוהה של ציוד מרצ'נדייז עוד לפני החתימה שלו, ואף במישורים נוספים - כמו למשל העלאת המחירים של תאי הצפייה בבלומפילד. במועדון העריכו כי בלי כל קשר יש להם מוצר מנצח ביד, המרצ'נדייז שנחטף בכל עונה, וגם ידעו כי יש להם ביקוש גדול לתאי הצפייה והוא רק יעלה אם זהבי יצטרף.
זהבי יצטרף אל הסגל של ולאדן איביץ' במהלך מחנה האימונים במירלו ויחבור אליהם מאמסטרדם שם משפחתו עדיין מתגוררת. יש לציין כי לפני חמישה שבועות הוא סיים ניתוח בברכו, כך שהחזרה כעת תהיה בהדרגה ובצורה חכמה וזהירה. נכון להיום, אין שום החלטה מצד איביץ' בנוגע לשינויים בסגל.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א באצטדיון טוטו טרנר
אוהדי מכבי ת"א באצטדיון טוטו טרנר
אוהדי מכבי ת"א באצטדיון טוטו טרנר
(איציק בלניצקי)
המאמן הסרבי עדיין מחפש בלם ושחקן כנף זר, לצד הרצון להחתים את פארפה גויאגון על החוזה החדש שהוצע לו וגם את אוסקר גלוך כאשר ישוב מאליפות אירופה לנוער. רק לאחר שיסיימו את יעדי החיזוק, אם איביץ' ירגיש שחסרים לו שחקנים בעמדות אחרות, יישקלו שינויים נוספים שיכולים לגרום לתזוזה של זרים. כרגע, על פי גורמים בכירים בקריית שלום, גויאגון וסטיפה פריצה לא זזים לשום מקום.
בנוסף אוסאמה חלאילה, בר כהן, רונן חנציס, עמית גלזר ואור רויזמן לא יצאו למחנה האימון מחר. חלאילה מבוקש מאוד בבני ריינה ועוד קבוצות, אך מכבי רוצה התחייבות ל-70 אחוז מהמשחקים עבורו אחרת לא תשאיל את השחקן.