3 צפייה בגלריה
משה חוגג בבית וגן
משה חוגג בבית וגן
משה חוגג בבית וגן
(אורן בן חקון)
עמותת בית”ר ירושלים הודיעה הערב (ראשון) כי כי חתמה על טיוטת חוזה לרכישת קבוצת המועדון מידיו של הבעלים משה חוגג. למרות שהתחייב כי יוותר על החובות האישיים כלפיו, חוגג הכניס סעיף בהסכם עם העמותה שהחוב לסינגולרטים יוחזר לחוגג במשך שלוש שנים.
בדף הפייסבוק של העמותה נכתב מתווה ההסכם: “אנו שמחים להודיע שהגענו לסיכום על העברת הבעלות של קבוצתנו האהובה בית"ר ירושלים, לבעלות האוהדים באמצעות עמותת האוהדים וזאת בתוך שבועיים ימים מיום חתימת ההסכם, ובכפוף לגיוס הכספים ובדיקת נאותות שנערוך מצידנו בשבועיים הללו כאשר למהלך דד-ליין ברור ומוגדר”.
עוד נכתב: “כפי שהתחייבנו לאורך כל הדרך, בטרם החתימה אנחנו חושפים בפני קהל האוהדים בשקיפות מלאה את הטיוטה העדכנית ביותר אליה הגענו לאחר מו"מ שהתמקד בטובת הקבוצה וביכולת שלנו, האוהדים, להבטיח את העובדה שהקבוצה תהיה תחרותית בליגת העל בעונה הקרובה ובעתיד - ללא הפחתת נקודות וללא ירידת לליגה לאומית או לליגה א".
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
על פי המתווה שהושג ונחתם נקבע כי כ-12 מיליון השקלים שיגויסו בשלב זה על ידי ובתמיכת האוהדים, משותפים למהלך ומרוכשים פוטנציאליים – יאפשרו לעמותה, בעזרת הסדרי חוב, להקטין את גרעון המועדון ולהעמיד תקציב שחקנים ראוי שיהיה מספיק תחרותי (תקציב שחקנים באזור 8 מיליון שקלים – ה-5-6 בטיבו בליגה). בנוסף, הכספים שיתרמו ע"י הקהל לא ישמשו לסגירת חובות שאינן חובות מועדון מובטחים.
כמו כן, הלוואת הבעלים ל"סינגולריטים" תוגבל להחזר של עד 10 מיליון שקלים וחלקה יוחזר רק במסגרת הסדר חוב ל- 3 השנים הקרובות וימומן ע"י שותפים עסקיים מעודדים מהירתמות הקהל ומרוכשים פוטנציאליים בלבד. העמותה הודיעה כי התחייבויות של המועדון כולם לא יעברו את 33 מיליון השקלים, ובמידה ולאחר בדיקת הנאותות הסכומים יהיו גבוהים יותר, ההסכם לא ייכנס לתוקפו.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אחמד מוררה)
עוד כתבו האוהדים: “יודגש כי, עם כניסת ההסכם לתוקפו בעוד כשבועיים ימים ובכפוף להשגת יעדי הגיוס, הבעלות על המועדון תועבר במלואה (100% מהמניות) אל עמותת אוהדי בית"ר ירושלים . כלומר, הקבוצה תעבור לידי הקהל”.
עמותת אוהדי בית"ר הדגישה עוד כי “במסגרת המגעים עם רוכשים פוטנציאליים, טיוטת החוזה שאנו מציגים כאן בהרחבה ובשקיפות מלאה – קיבלה העמותה את ברכת הדרך של גורמים רציניים וענייניים מאוד ואת תמיכתם של ראש העיר ירושלים ועוזרו עופר איובי, ועם כניסתו של הסכם זה לתוקף יעשה כל שניתן בכדי להעביר 51% ממניות המועדון ואת השליטה בצד המקצועי של כל קבוצות המועדון – לידי קבוצת רכישה מקצועית שתוכל להעמיד תקציבים ראויים לבית"ר ירושלים בשנים הבאות”.