1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(איציק בלניצקי)
לאחר שסגר מעגל בצורה הכי מרגשת שיש וחתם שוב במכבי תל אביב לשנתיים, ערן זהבי הרגיש צורך לכתוב היום (שני) גם לאוהדי בוטאפוגו באמצעות סטורי בעמוד האינסטגרם שלו: "משהו לא שגרתי אבל מלא כבוד: אני רוצה להודות לאוהדי בוטאפוגו שהראו לי הרבה אהבה וכבוד בתקופה האחרונה”.
“באמת חשבתי להצטרף למועדון ולשחק בו, אבל לקחתי את הזמן, ואני והמשפחה שלי לקחנו החלטה לשוב הביתה” המשיך החלוץ הישראלי בן ה-34. “אני רוצה להודות לג'ון טקסטור ואנדרה מזוקו על כל המאמצים, אני בטוח שלבוטאפוגו יש עתיד נהדר. בהצלחה, אעקוב אחריכם מישראל".
קודם לכן, הבעלים של המועדון הברזילאי, ג'ון סטוקטור, שוחח עם העיתונאים ונאלץ לספק הסברים לכך שהישראלי לא יגיע לקבוצתו. "יש לנו תוכנית ב' ו-ג' לזהבי", אמר סטוקטור לאחר ההפסד 1:0 לפלומיננזה בבית. "יש הגבלה על מספר הזרים שאנחנו יכולים לצרף ואנחנו לא רוצים לבזבז מקום של זר אם לא מדובר בשחקן מהטופ, לכן נצרף רק שחקנים שיחוללו שינוי בקבוצה".
באתר "בולה" דיווחו באכזבה על ההתפתחות: "לטלנובלה בין בוטאפוגו לזהבי לא היה סיום שמח. הוא בחר לחזור למכבי הישראלית, בה שיחק בתחילת הקריירה".
אחד השחקנים שכן אמורים להגיע לבוטאפוגו הוא הקשר האמריקני ג’ייקוב מונס (23) מקריסטל פאלאס, ששיחק בעונה האחרונה כמושאל במולנבק הבלגית.